Gradska pahuljica

Pravi izbor

Jeste li ikada poželjeli da vam netko kaže što bi vas učinilo sretnima, kako biste znali u kojem smjeru se okrenuti i kako to postići? Da vam barem da neki znak, jednostavan nedvosmislen znak da je taj put kojim planirate krenuti onaj pravi. Znamo li mi što zapravo želimo u životu? Znamo li što je to što će nas usrećiti? Ili jednostavno znamo samo to - da želimo biti sretni...

Budući da mi je privatni život trenutno u normali, mogli bismo čak reći da blista, u potrazi za novim dilemama okrenula sam se poslovnoj strani svog života. Naime, neki dan mi je palo na pamet da je ovo vjerojatno moj posljednji Božić koji ću provesti kao studentica, posljednja Nova godina, posljednje Valentinovo... posljednje toliko toga. I iako se nikad nisam plašila dana kada ću diplomirati, dapače priželjkujem ga već dugo, sada me uhvatila lagana panika. Hoću li odabrati pravi posao nakon što diplomiram? Što ako pogriješim?

Imam već dosta radnog iskustva, odlične ocjene, bezbroj preporuka od profesora i ljudi iz poslovnog svijeta. Naći posao neće mi predstavljati nikakav problem, znam. Već sad imam nekoliko ponuda, no odlučila sam pričekati da diplomiram i disati punim plućima još ovu zadnju godinu... I što je najgore, znam da, koji god posao odabrala, bit ću u njemu uspješna. No pitanje koje me muči je --- hoću li biti sretna? Činjenica da ja znam nešto napraviti i da mogu nešto odraditi, ne znači ujedno da me to nešto i usrećuje. Ili da će me usrećivati duže od 6 mjeseci. Eh da, moja najveća mana jest... sve mi jako brzo dosadi. Volim izazove, nove stvari, volim pritisak... Hoće li ijedan posao moći biti meni izazov na dulje vrijeme?

Najsmiješnije od svega je što znam toliko ljudi koji mi zavide jer misle da ja točno znam što želim u životu. A istina je, nemam pojma. A to je ono najgore... Kako postići nešto, kad ne znaš što to točno želiš postići???

I hoću li ikada saznati? Ili je život jednostavno jedna igra pokušaja i pogrešaka gdje ništa nije unaprijed određeno? Želim vjerovati u sudbinu, želim imati neki cilj i želim ga pokušati postići... Samo ne znam odakle da krenem.


29.12.2006., 00:22 || Komentari (1) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.