Gradska pahuljica

New beginning

Noćas se osjećam smireno i sretno. I vjerujem da je ovo prvi puta da je moj Božić na ovaj način završio. I iako je bilo više puta naznaka da će sve krenuti loše, kao što svake godine krene, uspjela sam. Izborila sam se za svoj savršeno nesavršeni sretni Božić :-)

Kako? Iskreno... jednostavno sam odlučila biti sretna i nasmiješena štogod se dogodilo. Odlučila sam barem jedan dan u godini ne dozvoliti da ljudi oko mene imaju tolikog utjecaja na moje osjećaje i na moje raspoloženje. Naprosto, bila sam spremna na jedan tipični nesavršeni Božić. Mama luda od kuhanja i uređivanja kuće, još ju i PMS strefi, tata svojom uobičajenom tromošću kreće se po kući i štogod krene napraviti, napravi više nereda nego koristi. Brat dovlači svoju nekomunikativnu i apsolutno nesimpatičnu kokoš na: kićenje bora, ručak i večeru na Badnjak te ručak na Božić (ne daj Bože da ona skuha ma i jedan obrok). Dečko... od njega nisam znala što očekivati: a) nedolazak na sve prethodno nabrojano uz kvocanje kako je on umoran (čitaj: još uvijek je u depresivnom stanju i odbija sve ljude od sebe, ne samo mene), b) dolazak na neke od prethodno nabrojanih "kućnih evenata" i dalje uz kvocanje ili c) dolazak uz smiješak i poljubac.

Na kraju, dogodila se jedna verzija između b i c, odnosno kvocanje prije samog dolaska, no smiješak i poljubac nakon dolaska.

I iako smo na putu do ponoći naišli na još neke prepreke, nismo se dali. Proveli smo noć razgovarajući, ne o nama, već o svemu ostalom. Odlučili smo ne misliti na probleme, nego uživati.
Ujutro smo se rastali, svaki na svoju stranu ručati s obitelji. A navečer smo se zajedno išli naći se s prijateljima. I nije bio namrgođen, i nije kvocao, ljubio me, grlio i bio sretan. I prije nego li sam krenula kući, zahvalio mi je. Na moje pitanje na čemu mi zahvaljuje, kratko je odgovorio: Na svemu.

I sada znam da možemo. Ako se potrudimo i izborimo, nas dvoje možemo biti sretni. I bit ćemo... Sigurna sam u to. Jer štogod budućnost donijela, spremna sam.

.........................................................................................................................................

Još jednom, sretan Božić svima... Ne dajte da pretjerana komercijalizacija Božića i cinizam u ljudima unište vašu Božićnu čaroliju... dozvolite sami sebi da budete sretni... i sreća će sama naići...


26.12.2006., 01:07 || Komentari (1) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.