Gradska pahuljica

Noćna nervoza

Moram priznati da sam iscrpljena... Kako mi je prošli tjedan bio uzburkan zbog problema u ljubavi, odgodila sam neke stvari koje sam trebala obaviti i prepustila se razmišljanju i sebi. I iako je to dobro završilo, ovih dana sam imala milijun stvari za obaviti... Dvije noći pisala sam neki rad do 4 ujutro, danas sam ga trebala predati, i popravljala sam ga milijun puta, iščitavala, dodavala stvari, brisala... Ponekad mrzim to što sam perfekcionist. I došla sam doma strgana od umora, nespavanja, stresa... Legla se u krevet i zaspala. Odličan osjećaj.
A onda je zazvonio moj mobitel i iako sam ga odmah ugasila, nisam više mogla zaspati. I počele su mi se u glavi vrtiti greške u radu koji sam PREDALA: tipfeleri, krivo upisan popis literature, nedostaje mi razmak u fusnoti, možda sam trebala ubaciti još neki komentar u zaključak, ili proširiti uvod, zašto mi ova nije javila gdje je pronašla taj podatak - sigurno će skužiti da nisam navela izvor itd. itd. itd. Nakon sat vremena, sva sam preznojila, ustala iz kreveta, popila čašu vode i evo me tu... Pokušavam naći unutarnje smirenje :-)
Pospremila sam stol, iskrižala nekoliko puta stavku na TO DO listi: predati rad 21.12. do 17 sati kao da će mi brisanje toga s papira izbrisati to i iz glave... Ma, bit će dobar rad, mora biti dobar... Bit će ok... Neće skužiti onaj jedan tipfeler, nije tako strašno.

Izluđuje me to! Umjesto da se i dalje osjećam onako katarzično kao u trenutku kad sam asistentu predala rad u ruke, ja se mučim bespotrebnim razmišljanjima. Možda sad kad sam to "stavila na papir/blog" mi izađe iz sustava...

A sutra... Sutra želim uživati. Opustiti se. Zamotati poklone da budu spremni za nedjelju. Napuniti kadu vodom i ležati u vrućoj vodi slušajući božićne pjesme. Urediti nokte. Pospremiti sobu. Napisati smireni i sretni post na blogu :-) Naći se s dragim i provesti noć izmjenjujući poljupce. Ne razmišljati. Uopće. Smiriti se i pripremiti za Božić.


22.12.2006., 00:24 || Komentari (2) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.