Gradska pahuljica

Odluka

Kao što sam i najavila, današnji dan sam spremno dočekala. Dobro, jutro baš i ne, ali jutro mi nikad nije bilo draži dio dana. Ali je svakako bilo ugodno čuti telefon čak četiri puta kako zvoni, svaki puta za mene, iako sam unaprijed znala da to neće biti on. Pretpostavka je bila sljedeća: ako je dobre volje, nazvat će između 4 i 5 popodne; ako je i dalje loše volje, nazvat će poslije 8. A nisam li jučer komentirala kako su muškarci komplicirani? I dalje to mislim, ali oko nekih stvari, brutalno su jednostavni. Vjerojatno zato što ne razmišljaju nego instinktivno reagiraju. Hm, o ovome bih trebala još jednom razmisliti.

Da ne dužim, tijek mojih današnjih misli i dalje je bio na koji način reagirati na njegov poziv. Pokušati mu prebaciti osjećaj grižnje savjesti za ono što mi radi tim svojim ponašanjem i "dati mu" nekoliko dana da razmisli o "nama"? Ili na određen način poniziti se pred njim, oprostivši mu sve nalazeći se s njim? Na prvi pogled, teška dilema.

Ali nakon nekog vremena, shvatila sam jednu stvar. On očito prolazi kroz tešku fazu. I iako je ja ne razumijem (jer mi ju ne želi objasniti), znam da to nije njegovo uobičajeno ponašanje. Nije li zadnja stvar na svijetu koju treba sada osjećaj grižnje savjesti jer sam ja bila tužna i sama cijeli vikend? Pogotovo kad ja tvrdim, odnosno osjećam i znam, da ga volim. Nije li moja dužnost biti mu podrška u lijepim, ali i teškim trenucima? Čak i ako ta podrška tada znači pregristi jezik i pustiti ga da prođe "nekažnjeno"?

To sam i učinila. Na njegovu molbu, našla sam se s njim (btw, zvao je u 15:45), zagrlila ga i dala mu do znanja da sam tu kad me treba. I da ću napraviti korak unatrag i dozvoliti mu da sam riješi stvari koje očito mora sam riješiti kada će to trebati.

I nisam se osjećala poniženo. Zapravo, mislim da sam izašla kao pobjednica. Jer u njegovim očima opet je sjala ona mala zvjezdica ljubavi.


18.12.2006., 22:56 || Komentari (1) || Isprintaj || ^ || #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.