"Sutrašnjica će nam biti onakva kakve su nam škole danas", rekao je nobelovac A. Szent-Gyorgyi.
A kakve su nam škole bile jučer možemo naslutiti iz članka objavljenog 15. listopada 1909. u Školi br. 10:
Ovog će mjeseca naša tri zemaljska školska nadzornika krenuti širom domovine, da pregledaju stanje škola i rezomiraju tegobe i potrebe učiteljstva, koje će onda iznijeti u enketi za uredjenje naših beriva.
Vrli će se nadzornici na rodjene oči osvjedočiti, da je skrajnja potreba pomoći bijednome učiteljstvu, koje uz svoje mizerne materijalne prilike ipak požrtvovno upravo radi za narodnu prosvjetu. Ima puno nade, da će ovaj pohod škola donijeti koristi i školstvu i učiteljstvu. Treba samo da se iznesu sve tegobe, koje nas tište, neka znadu za nje i naši poglavari.
I tako, ako je citat s početka točan, čemu se onda danas čudimo?
< | listopad, 2009 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | |||
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 |
19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 |
26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv
Eksperimentalna
autobiografska fikcija.
Dobro je imati na umu
moguću razliku
između blogera
gospona profesora
i autora kao privatne osobe.
Škola je zjenica svih društvenih ustanova,
a učitelj je zjenica te zjenice.
Sartre
Prvo podignemo prašinu,
a zatim se tužimo da ne vidimo.
Berkeley
Put van vodi kroz vrata.
Zašto nitko neće upotrijebiti taj izlaz?
Konfucije
Cilj mi je naučiti vas da od prikrivene besmislice
napredujete do nečega što je očito besmisleno.
Wittgenstein
Ma koliko bilo izazovno istraživati nepoznato,
još je izazovnije propitivati poznato.
Kaspar
Neuroza je zamjena za legitimnu patnju.
Jung
Ni budućnost više nije što je nekad bila
Valery