Moja sestra Ceca

subota, 21.02.2015.

"PRESUDA"???

11.07.2009.

Jučerašnja "presuda"  mi nije baš najjasnija pa ne znam šta da napišem. Ako se neko bolje razumije molila bih da mi napiše u komentar. Znam da je dobro što je sudija okarakterisao kao teško krivično djelo ali nisam sigurna da li to znači da čitav proces ide ponovo ili....?


Još uvijek sam jako uzbuđena i ne znam da li sam tužna, ljuta ...sve mi se pomiješalo. Zato neću ništa komentarisati dok ne saznam dalji tok svega...Samo znam da se dotična DOKTORKA SMRT nije nimalo ugodno osjećala jer je ovaj put bilo puno novinara koje nije očekivala i puno mojih prijatelja koje također nije očekivala...Još jednom hvala svima koji su došli da mi daju podršku...



to bi značilo da će proces preseliti na novu adresu...
nemam više reči.
srce mi zalupa i kad otvaram vaš blog,a kako je nositi sve na srcu znate samo vi.
snage,hrabrosti,strpljenja...trebaće svega,i preko mere krojene za jednog čoveka.
puno pozdrava kika1942


Sudija Slobodan Nastic je cini mi se ipak odlucio "vruc krompir" prebaciti drugima, mada mislim da je ovo za dodro, osim za DOKTORKU SMRT, Amilu Cvijetic Koldzo.
Da, ide sve ispocetka, koliko ja znam! Sumnjam da ce visi sud vratiti kvalifikaciju nedela samo na nesavesno lecenje, ako je posle toliko meseci analiza, dokaza i svedocenja, sudija Slobodan Nastic zakljucio da se radi o TESKOM krivicnom delu. Ali... zivimo u Bosni i Hercegovini! Ovde nista nije kao u normalnoj, pravnoj drzavi, pa ni pravosudne institucije. Korupocija, nepotizam, prijateljske veze...tu BiH ubedljivo vodi.
Dakle, DOKTORKA SMRT se uznemirila na pojavu novinara? Sad sam gotovo sigurna da sam bila u pravu : neko ih je "prijateljskom preporukom" udaljio! Novinari inace cuda cine! Da nije njih mnogo, mnogo toga bi ostalo sakriveno od javnosti i nikad procesuirano.
Drzite se Gordana, Amila Cvijetic-Koldzo je vec obelezna, kad god i koliko god bude kaznjena! A pravda? Pravda ce stici, ona uvek stize.
Pozdrav od Nevenke Garagic




- 11:49 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/