Moja sestra Ceca

ponedjeljak, 16.02.2015.

Last words you said....

06.06.2009.



Još jedan tvoj rođendan bez tebe....Neću pisati kako se osjećam, jer se to ne može opisati...Plačem već nekoliko dana, ne mogu da prestanem...Uvijek sam ti slala poruku u ponoć da budem prva koja ti je čestitala... I sada bih ti poslala poruku ali ne znam gdje...??? Pokušavam da se sjetim koje su bile tvoje posljednje riječi, ali ne ide... ne znam...znam da smo pričali telefonom uveče oko 22 sata, a ujutro su mi javili da si umrla....Imam tvoju zadnju poruku u mobitelu, tri dana prije nego se desilo to što se desilo: " Evo da ti se javim, trenutno mi je dobro pa se čujemo sutra. Pozdravi Daria i ništa ne brini. Tebe, Denisa i Enu najviše VOLIM...."

Na Facebook-u sam otvorila grupu IN LOVING MEMORY OF SVJETLANA...zauvijek u nasim srcima pa ko želi može se pridružiti grupi



IN LOVING MEMORY OF SVJETLANA

Možete i zapaliti svijeću za Cecu, naravno ako želite;

light a candle
light-a-candle


 



"..ja nikada te neću pustiti
jer posle tvoje meke ljubavi
niko mi nikad neće pružiti
čaroliju kojom zvala si se ti
nisam ni stigla da se zahvalim
milion dobrih vesti podelim
šta će mi ovaj svet bez ljubavi
bez tebe zauvek ću plakati
obećavam da neću skliznuti
obećavam,nikad te neću pustiti..."(Kristina Kovač NIKADA)

neparna


Niceg nema... niceg nema...
vise,
samo bol... bol... bol... nevenkagaragic


Pala mi je na pamet sada jedna stara pijesma ide nekako ovako:
'Ono staro dobro vrijeme
nikad nece biti
a ni nasu staru raju
vise sastaviti
Jer Nema Njih...

U mom srcu znaj
zauvijek ces biti
a ja drinskom cestom necu
vise prolaziti

Prijatelju moj
Druze najbolji
Ostavi me kada mnogo
Trebao si mi
Ko nikada..

U najbolje dane
ja lijecim rane
koje mi nikad nece
ni zamladiti...
Jaro moj......'

Tako nekako ide, nije mozda bas sukladna, ali eto pada mi jedino ona na pamet u ovom trenutku. Mnogo te voli tvoja Adela



- 23:19 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  veljača, 2015 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

Ožujak 2019 (1)
Lipanj 2018 (1)
Travanj 2018 (1)
Kolovoz 2017 (2)
Lipanj 2017 (1)
Kolovoz 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Veljača 2016 (1)
Kolovoz 2015 (2)
Srpanj 2015 (17)
Lipanj 2015 (18)
Svibanj 2015 (23)
Travanj 2015 (4)
Ožujak 2015 (7)
Veljača 2015 (39)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Ceca photo Ceca1.jpg

CECA



Želim napomenuti da prebacujem stare postove pošto blog na kojem sam pisala od 2008. godine prestaje sa radom i ne bih voljela da se to sve izgubi i zaboravi. Ja sigurno nikada zaboraviti neću...

Ovaj blog posvećujem mojoj jedinoj sestri koja je umrla u avgustu 2007, mjesec dana nakon poroda zbog greške anesteziologa Amile Cvijetić-Koldžo tzv. DOKTORKE SMRT- Klinički Centar Univerziteta u Sarajevu.
Israga je trajala godinu dana, pa suđenje godinu dana nakon čega su prekvalifikovali krivično djelo (nesavjesno liječenje u teško krivično djelo protiv zdravlja ljudi). Onda ponovo suđenje gdje je dotična osuđena na tri godine i šest mjeseci zatvora - presedan u BiH (01.02.2012.). Cijelo vrijeme doktorica radi kao da se ništa nije dogodilo. Vrhovni sud potvrdio je presudu Kantonalnog suda 16.06.2013. i smanjio kaznu na tri godine. I poslije toga ona još uvije radi sve do kraja jula 2014.
http://www.cin.ba/doktorica-u-zatvoru-zbog-smrti-pacijentice/