....nobody wants to be lonely....

24.02.2007., subota

HELOU....

Evo odlučih vam se javit.........
Danas mi je napokon dobar dan..... Čak se usuđujem reć da mi je dan odličan...
Prethodnih 5, 6 dana sam bila u "komi"....
Ništa mi nije išlo od ruke, sve me bolilo i ko da sam bila u nekom svom svijetu......
Ali ja mislim da je to možda od vremena.... Dani su bili sivi i tmurni, i ja sam se upravo tak i osjećala....
A danas, kad je napokon svanulo sunce, osjećam se odlično....
Odvojila sam malo vremena i posvetila se sebi..... Oprala kosu, precizno se našminkala....
I sad sam spremna za van hehe....
I ne pamtim skoro dan kad sam se ovako "ispunjeno" osjećala....
Osjećam se onako "kao da je cijeli svijet moj".....
Joj, jutros sam se bome užasno zakačila sa starom....
Iako sam znala da je ona u pravu, nastavila sam se svađat.... a takva sam... ne popustim tak lako....
A posvađale smo se oko tog šta se ja cijelo jutro izležavam a ona radi po kući a ja joj neću pomoć......
I onda sam morala spremit ormar...........
Al sredila ja to u 15 min............
Sad ja ode s Tatjanom (napokon) van....
Inače, nas dvije nismo SAME van izašle ohoho vremena......
Svaki vikend il ona mora nekud il ja....
Ovaj nam je vikend slobodan................. I sad idemo nadoknadit sve i napravit naš đir po mjestima gdje smo inače išle....
Pussa, i pozz.........

E da, btw ja već danima tražim pjesmu od Colonie- Pogledom me skini... i ako ima neka dobra duša koja ima tu pjesmu, nek mi ju pošalje da mejl buby191@net.hr MOLIM VAS....

komentiraj(16)|| na papir|| #|| ^

21.02.2007., srijeda

Vozdra...

Evo javljam se samo da bi vas pozdravila...
I da bi vam rekla da sam napravila blog koji govori samo o seriji One Tree Hill...
Dobro, blog je jos u izradi, ali objavit cu i biografije glumaca... i sve o seriji...
Da bi vidjeli blog kliknite TU
Ako vas nesto u vezi serije ili nekog glumca/glumice zanima, ostavite komentar na tom blogu....
Evo to bi bilo to...
Ocekujte ubrzo neki opsirniji post... Do tada, pussa...

komentiraj(7)|| na papir|| #|| ^

17.02.2007., subota

New post....

Sinoć je bio koncert u Brezi...
Već po 5. put je bio Škoro u Sisku, a ja sam već po 5. put išla na njegov koncert...
Upad je bio 50kn al je meni i sebi moja stara nabavila od nekog besplatno ulaznice...hehe...
Baš mi se i nije išlo, al aj... išla sam "reda radi"...
I bilo je zakon...
Opet se zajebavao cijelu večer....
Uf... iza mene su bila neka 2 lika.... ja se za jednog zapalila....
I... naravno ne bi se ja zvala Petra da ga nisam tražila broj.... tj. Ivana ga je tražila broj....
I na kraju ona njega zaboravi pitat kak se zove...
Sinoć smo se neš malo dopisivali, al ne da mi se više....
A bilo je komada na svakom koraku, al šta mi to vrijedi kad svaki drugi ima neku curu kraj sebe... i to su ženske većinom gabori....
Al dobro...........
Onda mora da će se i meni posrećit da imam zgodnog dečka (znate ono, zgodni dečki uvijek imaju ružne cure) hehe....
Sad sam došla iz dvorane.... Bila odbojka (cure)....
Mi se ponadale da će igrat i dečki (prvoligaši), al niš od toga.....
I tako.... u grad ne idem veceras... pa cu se dosadivat doma.... NEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!

komentiraj(10)|| na papir|| #|| ^

15.02.2007., četvrtak

eo me...

ajde da vam se javim...
opet se dosadujem...
ni danas nisam bila u skoli....
stara me tjerala u skolu ali nisam htjela ic zbog testa iz zemljopisa (nisam ko i uvijek nis ucila) tak da idem sutra...
cijeli dan vani kisa lije ko iz kabla....
al sta mene briga za vrijeme kad ne mogu van...
evo zazelila sam se jest pizzu (gledala sam u nekoj seriji da jedu pizzu, pa...)... i fino ja nazovem restoran i veli meni ženska jel ti se da cekat 2 sata da ti dovezu pizzu....
a reko aj.. da...
u biti... treba sad proc 2 sata jebote...
ajte bok...

komentiraj(18)|| na papir|| #|| ^

14.02.2007., srijeda

Ne da mi se pisat post pa objavljujem rijeci odlicne pjesme od Peppersa....meni najbolje...

Otherside

Chorus:
How long how long will I slide
Separate my side I don't
I don't believe it's bad
Slit my throat
It's all I ever
I heard your voice through a photograph
I thought it up it brought up the past
Once you know you can never go back
I've got to take it on the otherside

Centuries are what it meant to me
A cemetery where I marry the sea
Stranger things could never change my mind
I've got to take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

Chorus

Pour my life into a paper cup
The ashtray's full and I'm spillin' my guts
She wants to know am I still a slut
I've got to take it on the otherside

Scarlet starlet and she's in my bed
A candidate for my soul mate bled
Push the trigger and pull the thread
I've got to take it on the otherside
Take it on the otherside
Take it on
Take it on

Chorus

Turn me on take me for a hard ride
Burn me out leave me on the otherside
I yell and tell it that
It's not my friend
I tear it down I tear it down
And then it's born again

Chorus

How long I don't believe it's bad
Slit my throat
It's all I ever

komentiraj(7)|| na papir|| #|| ^

12.02.2007., ponedjeljak

here i am...

eo me...
danas sam super, al ne smijem u skolu cijeli tjedan :)
al fakat je vec postalo dosadno doma....
stalno isto... komp, telka, komp, telka...
al kad naidem na komentar poput onog "gospođice" iskrena...do bola... ljepse mi je.. zato sta obozavam takve komentare...
al mrzim sta se ljudi koji me mrze ili imaju nesta protiv mene jednostavno ne mogu ni potpisat jebote...
to mi jedino smeta.... ostalo je sve 5...
vec sam navikla na to da me neko mrzi, pogotovo klinke... al koga briga...
sad sam lijepo zabranila komentiranje anonimnima pa nek se jebu... boli me...
i tako.............................
budite pozdravljeni...

komentiraj(17)|| na papir|| #|| ^

10.02.2007., subota

Kao šta sam i rekla...

....bolesna sam.... opet...
ali, ipak... odvajam vremena izmedu lezanja i bljuvanja da napišem post...
najvjerojatnije ne idem iduci tjedan u skolu... :)
znam, govorila sam da bi htjela bit bolesna, al prevarila sam se...
ne mogu nista radit osim lezat i blejat cijeli dan u jednu stvar zvanom televizor....
jucer sam gotovo cijeli dan spavala... tak da danas ne mogu...
buraz me cijeli dan izbjegava po kući da ga ne zarazila, kao, ipak on mora večeras van...
a kao da i ja ne bi htjela...
ode ja ljudi... i.. imam jednu molbu: zelila bi malo vise komentara sad dok sam bolesna...ak nije problem...
pussa...

komentiraj(11)|| na papir|| #|| ^

08.02.2007., četvrtak

.......

Ovo će bit moćan post, kao i svaki, hehe (smijeh)...
Sjedim za kompom već satima, plešem, pjevam....
I evo, sjetim se vas i kako bih mogla podijelit s vama da mi je danas dan za 5...
Jednostavno, dan mi je fantastičan...
Ne znam zašto, nema razloga, ali nekako sam posebno sretna....
Zadovoljna sam...
Sama sam doma, odvalila sam si mjuzu i počela plesat i pjevat....
Nisam mogla vjerovat kolko to podiže raspoloženje...
Odličan osjećaj....
I prije sam glazbom lijecila lose dane, ali danas sam tek skuzila kako je to dobro....
Jedino mi kvari raspolozenje to sta sutra imam blok sat fizike...
Onak, taman da mi zgadi vikend...
Al dobro....
Bitno da se ja suuper osjećam....
Možda vam se činim ludom i možda sam vam već dosadna, al jebi ga, ak vam idem na živce, nemojte me čitat...
Jučer mi je Amadea dala broj koji mi je u subotu u gradu nabavila od nekog lika...
A lik je onak, s leđa bio baš zgodan, al kad se okrenuo... niš posebno... Al Amadea je već otišla po broj...
Al nema veze.. Javit ću mu se, al kad kupim bon...
Danas smo ja, Tatjana i Ivona pod velikim odmorom otišle u Brezu malo gledat košarku (kolko smo uspjele vidit).....
I tako... pozdrav do sljedeceg posta... komentirajte...

komentiraj(12)|| na papir|| #|| ^

06.02.2007., utorak

Ne opet... al opet... zakon... wtf?

Sigurno ne kužite ovaj naslov... al to znači da me hvata gripa i da je to zakon al opet, ne bi htjela bit bolesna...
Glava me ubija...
Oči me peku..
Grlo me boli...al dobro, ne tak jako...
Sad sam starog natjerala da mi kuha čaj... Sad ću se nakljukat čajem i idem spavat, opet...
Inače, spavam cijelo popodne, a trebala bi učit sve i jedan predmet za sutra... al nemam snage za učenje...
Aj bar veceras imam šta gledat na telki pa mi neće bit dosadno...
Evo, javila sam se... a sad idem leć...

komentiraj(4)|| na papir|| #|| ^

04.02.2007., nedjelja

Jedna slikica...

Ovo smo ja, Adriana i Doly... Malo smo mutavo ispale, ali ja (ova u zelenoj majici) sam najmutavije...lol..

Image Hosted by ImageShack.us

komentiraj(12)|| na papir|| #|| ^

Sandrov rođendan... grad...

Sinoć je Sandro slavio rođendan u gradu..
I skupili se mi, cijela kompanija...
Kak smo išli pješke, svi su htjeli ić preko Sv. Marije...
Osim mene, Ivone, Amadee i Tatjane, zato šta smo znali da će se na mostu dečki naguravat i to..
Al ipak smo krenule za njima...
Dečki, Doly i Archi su krenuli dosta ispred nas tak da su prije nas došli do Crkve...
Nas 4 smo vidile raciju kod Crkve pa smo se okrenule i otišle okolo...
U gradu smo se našli sa ovima koji su već kupili piće i to, i onda smo otišli na plac to pit..
Čim smo došli, neka baba pričala na mobitel i već za minutu je došla racija...
Svi su se razbježali, a hrpa policajaca se podijelila oko bazena i placa..
Ivona, ja, Amadea i Tatjana otišle smo napravit krug oko paviljona, Crkve pa smo kružile...
Onda smo naišle na Brkića, Doly, Archi i Igora, koji su drpili ostalima piće pa smo sjeli na klupu u neki park i pili...
Kad smo s njima to popile nas 4 smo otišle u Inside malo "đuskat", tj. one su stajale a ja đuskala...
I ja se zapalila za nekog konobara i kad je prolazio pored mene ja ga lapila i nastavila plesat, a on pogledo u Ivonu..hehe...
I tako, sve je bilo super dok nismo izlazile iz Isidea, dok ja nisam srela Denisa...
I tak ja i on, oboje zbunjeni, sam se pozdravimo...
I onda smo ja i Tatjana isle s Jasminom na bus...
Al sve u svemu, bilo je zakon....

komentiraj(4)|| na papir|| #|| ^

03.02.2007., subota

prijateljstvo, ljubav i te stvari...

U zadnje vrijeme sve više razmišljam što će biti kad odem u srednju...
Uvijek sam se uspjevala uklopiti u svako društvo i prilagoditi se svakome, ali.. što ako se to dolaskom u srednju promijeni?
Što ako me svi odbace, a moji prijatelji s kojima sam se družila u osnovnoj budu imali svoje društvo i ne bude ih bilo briga za sebe?
Ne znam, ali o tome sam često počela razmišljati...
Nije da sam ja povučena (nisam), ali ne znam, nekome se možda neće svidjeti moj pogled na neke stvari na koje su moji prijatelji već navikli, možda me ne budu htjeli upoznati i družiti se samnom...
Nadam se da ću bar nać nekog dobrog dečka koji će mi biti potpora...
Ne znam, dosadilo mi je biti sama... Želim nekoga...
Svi normalni šeću sa svojim dečkom/curom... Želim i ja imati nekoga poput njih..
Ok, ni jedna moja frendica nema dečka, tak da nisam jedina... ali tko ti može biti bolja potpora i utjeha kada ti je potrebna od dečka...
Dobro, zato postoje frendovi, ali to baš nije to... ne znam, bar meni treba netko tko me može zagrliti, poljubit... utješit me...
Možda sam premlada za to (vjerojatno jesam), ali što se tiče ljubavi, želim nekoga tko će me istinski voljeti.. a da ne bude samnom samo zato da me iskoristi..
Ako ima takav decko, nek se javi....
Znam da previše tražim ali... tko zna...

komentiraj(7)|| na papir|| #|| ^

02.02.2007., petak

VIKEND JE....

Ha, opet je vikend...
Jebote, ne mogu vjerovat da je od mog rođendana prošlo već 2 tjedna...
Danas je u školi bilo jebeno...
Opet smo kurili sve proface redom, ko i uvijek...
Čak je i na fizici bilo super...
Sutra idem Sandru na rođendan... Slavi u gradu pa idemo pit...
Ha, a ja rekla da ne pijem više... al dobro, napravit cu iznimku, hehe...
Sutra u (pazi ovo) 8:40h idem s Dolly u dvoranu gledat cure i decke, imaju utakmicu iz rukometa pa ih idemo sprdat hehe...
Kupila sam si bon danas, jeeeej...
Danas smo iz hrvatskog ucili zargonizam i vulgarizam, i raska pita sta znaci "Zetova mrcina"...
Onak mi se svi odvalili smijat, i na kraju je ispalo da to znaci tramvaj....
I tako... kak ste mi vi?? komentirajte mi... da bar skupim 40 komentara...

komentiraj(34)|| na papir|| #|| ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.