....nobody wants to be lonely....

24.02.2007., subota

HELOU....

Evo odlučih vam se javit.........
Danas mi je napokon dobar dan..... Čak se usuđujem reć da mi je dan odličan...
Prethodnih 5, 6 dana sam bila u "komi"....
Ništa mi nije išlo od ruke, sve me bolilo i ko da sam bila u nekom svom svijetu......
Ali ja mislim da je to možda od vremena.... Dani su bili sivi i tmurni, i ja sam se upravo tak i osjećala....
A danas, kad je napokon svanulo sunce, osjećam se odlično....
Odvojila sam malo vremena i posvetila se sebi..... Oprala kosu, precizno se našminkala....
I sad sam spremna za van hehe....
I ne pamtim skoro dan kad sam se ovako "ispunjeno" osjećala....
Osjećam se onako "kao da je cijeli svijet moj".....
Joj, jutros sam se bome užasno zakačila sa starom....
Iako sam znala da je ona u pravu, nastavila sam se svađat.... a takva sam... ne popustim tak lako....
A posvađale smo se oko tog šta se ja cijelo jutro izležavam a ona radi po kući a ja joj neću pomoć......
I onda sam morala spremit ormar...........
Al sredila ja to u 15 min............
Sad ja ode s Tatjanom (napokon) van....
Inače, nas dvije nismo SAME van izašle ohoho vremena......
Svaki vikend il ona mora nekud il ja....
Ovaj nam je vikend slobodan................. I sad idemo nadoknadit sve i napravit naš đir po mjestima gdje smo inače išle....
Pussa, i pozz.........

E da, btw ja već danima tražim pjesmu od Colonie- Pogledom me skini... i ako ima neka dobra duša koja ima tu pjesmu, nek mi ju pošalje da mejl buby191@net.hr MOLIM VAS....

komentiraj(16)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.