....nobody wants to be lonely....

08.02.2007., četvrtak

.......

Ovo će bit moćan post, kao i svaki, hehe (smijeh)...
Sjedim za kompom već satima, plešem, pjevam....
I evo, sjetim se vas i kako bih mogla podijelit s vama da mi je danas dan za 5...
Jednostavno, dan mi je fantastičan...
Ne znam zašto, nema razloga, ali nekako sam posebno sretna....
Zadovoljna sam...
Sama sam doma, odvalila sam si mjuzu i počela plesat i pjevat....
Nisam mogla vjerovat kolko to podiže raspoloženje...
Odličan osjećaj....
I prije sam glazbom lijecila lose dane, ali danas sam tek skuzila kako je to dobro....
Jedino mi kvari raspolozenje to sta sutra imam blok sat fizike...
Onak, taman da mi zgadi vikend...
Al dobro....
Bitno da se ja suuper osjećam....
Možda vam se činim ludom i možda sam vam već dosadna, al jebi ga, ak vam idem na živce, nemojte me čitat...
Jučer mi je Amadea dala broj koji mi je u subotu u gradu nabavila od nekog lika...
A lik je onak, s leđa bio baš zgodan, al kad se okrenuo... niš posebno... Al Amadea je već otišla po broj...
Al nema veze.. Javit ću mu se, al kad kupim bon...
Danas smo ja, Tatjana i Ivona pod velikim odmorom otišle u Brezu malo gledat košarku (kolko smo uspjele vidit).....
I tako... pozdrav do sljedeceg posta... komentirajte...

komentiraj(12)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.