....nobody wants to be lonely....

04.02.2007., nedjelja

Sandrov rođendan... grad...

Sinoć je Sandro slavio rođendan u gradu..
I skupili se mi, cijela kompanija...
Kak smo išli pješke, svi su htjeli ić preko Sv. Marije...
Osim mene, Ivone, Amadee i Tatjane, zato šta smo znali da će se na mostu dečki naguravat i to..
Al ipak smo krenule za njima...
Dečki, Doly i Archi su krenuli dosta ispred nas tak da su prije nas došli do Crkve...
Nas 4 smo vidile raciju kod Crkve pa smo se okrenule i otišle okolo...
U gradu smo se našli sa ovima koji su već kupili piće i to, i onda smo otišli na plac to pit..
Čim smo došli, neka baba pričala na mobitel i već za minutu je došla racija...
Svi su se razbježali, a hrpa policajaca se podijelila oko bazena i placa..
Ivona, ja, Amadea i Tatjana otišle smo napravit krug oko paviljona, Crkve pa smo kružile...
Onda smo naišle na Brkića, Doly, Archi i Igora, koji su drpili ostalima piće pa smo sjeli na klupu u neki park i pili...
Kad smo s njima to popile nas 4 smo otišle u Inside malo "đuskat", tj. one su stajale a ja đuskala...
I ja se zapalila za nekog konobara i kad je prolazio pored mene ja ga lapila i nastavila plesat, a on pogledo u Ivonu..hehe...
I tako, sve je bilo super dok nismo izlazile iz Isidea, dok ja nisam srela Denisa...
I tak ja i on, oboje zbunjeni, sam se pozdravimo...
I onda smo ja i Tatjana isle s Jasminom na bus...
Al sve u svemu, bilo je zakon....

komentiraj(4)|| na papir|| #|| ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.