srijeda, 31.10.2007.

Slika je postala stvarnost.



Image and video hosting by TinyPic


Gledali smo u tu sliku i smijali se.
Gromko smijali.
(ne u ovu gore)

Od danas (cca 15:35) sam slobodna djevojka.
Ostavila sam dečka.

Iz nekih svojih privatnih razloga.

I hladna sam.

Malo loše, ali hladna.

Love is in the end...

Sanjala je da se pojavila treća osoba, ona koja ju koči, koja ju koči već duže vrijeme, više od godinu. Bilo joj je dovoljo samo da ju pogleda. Ne, to nije ljubav, to je samo zaluđenost njime.
Ali postoji nešto u tome.
Nešto.
Loše.
Jako loše.
Mislim da ju želi samo nasamariti i iskoristiti.
Pokušava pobjeći od tog osjećaja.
Ali ne može.

A možda joj čak i pošalje poruku!?


Slika je postala stvarnost.
I više joj se ne smijemo.

Samo ostajemo začuđeni.

[19:58 - 5 ]
Komentari | Isprintaj | #

četvrtak, 25.10.2007.

A sad vi mi se smijte jer idem ovu školu, koju nadasve VOLIM...


Image and video hosting by TinyPic


Objašnjavamo se ja i tata o principu rada dizel i Otto (benzinskog) motora.
Razumijem se dosta u to.

Hvala Bogu pa imamo ista mišljenja.
Benzinac je svakako skuplji od dizelaša, ali i sigurniji.
I jednog dana kada budem kupovala auto kupujem benzinca, proći ću nešto skuplje nego što bi prošla ako kupujem dizelca ali što je sigurnije, sigurnije je.

I benzin gorivo je nešto skuplje.
Ali opet bolje.

I da koga to zanima?

E, pa mene.

Briga me što je vama to dosadno.

Jesam vam se pohvalila da idem poljoprivredi sektor, tj. pohađam srednju poljoprivredu školu, zbog čega sam nadasve ponosna na sebe, a isto toliko se sramim toga.
Ali čemu se sramiti ono što sam željela!?

Moram li napominjati da sam odličan učenik, i da sam pri upisu bila prva na listi učenika, a imala bodova nešto više nego što su imali neki koji su upisali gimnazije.
Pohvalit ću vam se da je to jako teška škola, iako svi misle; "To je lako!"

Opet ću se pohvaliti, samo time da planiram nakon završetka srednje ići na fakultet veterine zbog kojeg sam najviše i upisala ovu školu, jer pune četiri godine pohađam nastavu stočarstva.
A čula sam, veterina je teška.

Hvalim se time da je škola odlična i da sam ponosna što sam ju upisala.

A sad vi mi se smijte jer idem ovu školu, koju nadasve VOLIM...

[20:41 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #

subota, 20.10.2007.


Ne da mi se pisat post.


Image and video hosting by TinyPic

[20:49 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #

utorak, 16.10.2007.

Tugovat ćemo, osamstoosamdesedosam puta duže nego što si ti Iznenada poginuo.

Proglašavam ne samo dan nego neko vrijeme žalosti.

Volimo te.

Image and video hosting by TinyPic

[15:04 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 14.10.2007.

Jer sam takva osoba; rekoh mu.


Image and video hosting by TinyPic


Tako sam jebeno ljuta na neke ljude.
U pičku materinu niko više me ne podnosi. Nemam niti jednu prijeteljicu. Ma svi me ogovaraju.
Znate šta!

Ma jebe mi se!

Svaka čast dvijema curama koje me zaista vole.
Volim i ja njih, jako, drage su mi.

A ja.
Ma posebno govno.
Jebote, ma sa svima sam dobra. E, sa svima. I sve volim.

Plačem...

I sinoć sam se radi toga rasplakala.

Jer on je znao kakva je situacija.
Samo sam pričala.
Gledao je u mene i plakao.
Jer on zna da govorim istinu.
A mene boli.

Rekao mi je da zašto dopuštam da prave budalu od mene.

Jer sam takva osoba; rekoh mu.

Zaista,
volim ih sve.

Pogotovo one koji mene ne vole,

jer...

Smatram da su ljubomorni.

A ja...

v o l i m. . .

[16:54 - 6 ]
Komentari | Isprintaj | #

petak, 12.10.2007.

U koštcu samo s, jednom, muhom.

Image and video hosting by TinyPic



Ova muha me ubija.
Njena sama pojava.

Stalno mi obljeće oko monitora.

Mrš,
taj! monitor je MOJ!

Slijedeći put,
normalniji post.

[22:25 - 7 ]
Komentari | Isprintaj | #

nedjelja, 07.10.2007.

Neke stvari koje ne znaš o Ingrid:



Image and video hosting by TinyPic


- voli crvenu papriku
- voli cvjetaču
- nikad nije jela hobotnicu
- nikad nije jela školjke
i boji se probat, oboje
- ne može se najesti od ribe
- posti samo kada to "mora"
- ovisnik o čišćenju i spremanju
- obožava raširivati odjeću da se suši
- ima nizak tlak
- slabokrvna je
- ne voli svoju kosu
- i nožne prste
- mrzi se slikat
- mrzi smajliće, to svakako
- mrzi hrvatsku televiziju
- i hrvatski radio drugi program
imaju glupe pjesme
- ne gleda televiziju
- ne voli košulje, marcipan i tjelesni

- ne voli što ima koju kilu previše...

[20:10 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #

srijeda, 03.10.2007.

Svako ima svoj ukus, ali ja nisam njegov tip.



Image and video hosting by TinyPic


Prekrižen je i kamerman.

Smijem se sama sebi.

Nisam njegov tip.

Ni on moj.

Za koga su nocas
tvoje kose raspletene
nekom se nadas a bojim se
da to nisam ja?

Jos su mi misli
u tvoje rijeci zapletene
i pitam se dal' je kasno za nas
bar reci mi da znam

Za koga ove suze padaju
kad ti ih ne cujes
i sumnjam da me pamtis
da mi ikad ime spomenes

I kome pruzam ove ruke
kada znam da nisi tu
u sobi sami ja i ljubav
jer jos samo imam nju

Koga li nocas gledaju
tvoje oci snene
i dal' je u njima jos uvijek
onaj isti sjaj

Ko da me nema
kada nisi pored mene
i neces doci predosjecam
bar reci mi da znam...


Eto ti sada.

Volim...

[18:35 - 4 ]
Komentari | Isprintaj | #

ponedjeljak, 01.10.2007.

Neki ljudi zaista žele biti sločesti. Hm... zločesta sam. To svakako.


Image and video hosting by TinyPic


Napokon.

Udala mi se sestra.
Osjećam se slobodno, veliko olakšanje. Toliko sam sretna.

S tom svadbom dolaze novi problemi:

Na sam čin svadbe ostavi me dečko.

Pojavi se onaj slatki kamerman kojeg pikiram već od prošlih svatova druge sestre i koji je tad imao curu, i ja dečka, ali dolazi ovaj put sam oleluja u nebesima s vješću da je slobodan a i ne spreman za vezu. A ja slomljena duša, ostala napucana od dečka padnem njemu u zagrljaj.

Prekrasan poljubac.

U nedjelju mi se javlja dečko (to u nedjelju smatram i ono poslije ponoći, tj. svatovskog darivanja) s vješću da mu je žao, da me neizmjerno voli. A ja. Tvrdoglavost.
Ne, ne želim dalje.
Osjećam se ugroženo.
Naravno volim.

Nazove.
I opet skupa.

Volim...

No, smatram da još nećemo dugo.
Previše se bolno osjećam.

A i kamerman je skoro pa prekrižen.

Želim biti solo.

Psss...
O ovome nikome ni riječi.

[18:42 - 3 ]
Komentari | Isprintaj | #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.