Crveni Beč

ponedjeljak, 05.11.2007.

Quo vadis, Croatia?

Quod vadis, Croatia?

Okružnica iz Agrama, glavnog grada Trojedne Kraljevine Hrvatske, Slavonije i Dalmacije Anno Domini MMVII

Bio sam vrlo razdragan kada sam izišavši iz autobusa ponovno bio u Zagrebu. Otkrio sam da je ponovno otvorena tramvajska linij br. 5 prema Kvatriću. Guštao u svome krevetcu. Otišao na izložbu sutradan i na ručak s Marijanom u grad. No prije toga sam otišao podići novce na bankomat Zagrebačke banke u Ilici kod Mesničke. Nakon ručka otišao do Maksimira na čaj. U nedjelju sam dulje spavao, otišao na misu u pola 12, na kavicu nakon mise, kuhao i pojeo ručak i našao se u gradu s Majom, Marijanom i Jerkom. Bili smo u finom ambijentu restorana hotela Palace. Ispratili smo Maju na vlak za Jasenovac. Jerko i ja smo se oprostili od Marijane i pošli na večericu. Pođoh na bankomat uzeti novce, kad mi bankomat kaže da nemam dovoljno novca na računu. Što je bilo smiješno jer sam dan prije bio u minusu, no s novom plaćom bih uskoro bio u plusu i to je ok. No nešto duboko nije štimalo, novi iznos je bio 200 kuna manji od maksimalnog prekoračenja. Da mi je netko rekao da će mi se obo dogoditi u Zagrebu, mislio bih da je lud. No žrtva sam groznog događaja.

Sve mi je presjelo i odmah odoh doma, ulogiram se na E-Zabu i shvatim da se radi o zloporabi. S moga je računa, prema izvatku, zajedno sa 6 naknada za isplatu u inozemstvu podignuto 6504,60 kn. Vidljivo je da je novac podizan u Italiji (Banca popolare di Milano, Banca popolare Etruria, CR Parma e Piacenza), što je smiješno jer sam u protekla dva dana bio isključivo u Zagrebu. Kartica nije ukradena, jer je i dalje imam, već se radi o nekoj drugoj vrsti zloporabe koja mi nije shvatljiva. Zadnje podizanje novca prije neobjašnjivih iznosa bilo je u subotu, 3. studenog 2007. na bankomatu poslovnice Zabe u Ilici 38 negdje oko 14:00.

Karticu nisam koristio u Austriji jer se stipendiju isplaćuje na ruke, niti sam kupovao išta preko interneta. Da mi je netko rekao da će mi se obo dogoditi u Zagrebu, mislio bih da je lud.
Krupni kapital sa sobom nosi i krupne malverzacije. Nekom taj iznos možda nije velik, no on iznosi skoro dvije moje plaće. Hvala Bogu da sam bio u Hrvatskoj, to primijetio i prijavio, inače bi papio vuk magarca.
Quo vadis, Croatia?

05.11.2007. u 16:18 • 5 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Studeni 2011 (1)
Listopad 2011 (6)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hrvat 21. st. koji se bavi devetnaestim stoljećem u Beču 21. stoljeća