subota, 18.07.2009.

To die for...

Ne, neću dati nikome da nam ovo uništi.
Unatoč svim pričama, unatoč svim bijednim pokušajima ne odustajem.
Shvatila sam sada koliko su daleko ljudi spremni ići samo da bi nekog vidjeli nesretnog. I iskreno, rastužuju me takve stvari. Tužno je što neki nemaju živote, pa se trpaju u tuđe. Mogu reći da sam sretna. Sretna sam zbog Njega i svega što imamo i zato što volim i osjećam se voljeno. I znam da nisu svi te sreće.
Sretna sam zato što smo stvorili stvarno jako međusobno povjerenje, zato što možemo pričati o svemu ( o stvarima koje drugi apsolutno ne shvaćaju), zato što imamo jako slične interese i u potpunosti se razumijemo. Zato što je beskrajno strpljiv i možemo pričati satima, zato što ima razumijevanja za mene i onda kada mrzim cijeli svijet i kada me ulovi neka depresivna epizoda, zato što je uvijek tu kada ga trebam. I osjećaj je stvarno predivan. I nijedna, NIJEDNA osoba izvana ne može uništiti takvo što.
I takvi me pokušaji ubuduće neće zamarati.
Mogu reći da su posljednjih par mjeseci stvari krenule na bolje, a to se odnosi na gotovo sva poglavlja u mom životu. Više me zaista ne zanimaju tuđe priče i mišljenja ljudi koji mi nisu bliski. Jedinu kritiku koju ću prihvatiti je ona od osobe koju volim i poštujem. Ostali su u svemu tome stvarno...nebitni. Gdje bih se dovela da se obazirem na svaku kritiku ljudi koji su samo ljubomorni i vole se miješati u tuđe živote? Tako da, fuck off haters.
I inspiracija mi se konačno vraća tako da sam se vratila na jedan svoj stariji projekt sa dosta novih ideja, sada imam vremena i posvećujem se tome. Što će kasnije biti s tim, ovisi samo o tome koliko ću biti zadovoljna rezultatom.
I uh da...izlasci...kave svaki dan...Zapravo hm, istina je da više volim zimu, ali zbog svega ovoga želim da ljeto traje zauvijek...

Image Hosted by ImageShack.us


Within my heart a flame of desires
Provoked the power of my will
Forced into silvery shape
A golden queen for me
I made our bed under the stars
Covers a-plenty, bear skin hides
Stroked the arc of golden curves
Kissed the lips of silver


04:36 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.