četvrtak, 28.05.2009.

Something experimental?

Progutajte reklame. Zaboravite da imate svoje mišljenje. Šutite. Nemojte biti ono što želite biti.
(and this is sooo totally not because of my anger)
Ne zaboravite, djeco, da su alkohol i tablete stvarno zgodne stvari. A nisu ni jedine te vrste sooooooooooooo-experiment. Jer na kraju krajeva, postat ćete ono neizbježno- nusprodukt disfunkcionalnog društva. Pa kada je već neizbježno, zašto da bar ne bude zabavno?
Ponekad se bojim sunca, bojim se izaći van i samo želim ostati u krevetu ( i nadati se da će svi odjebati odavde do vječnosti) pa da konačno mogu uživati u miru. I ne želim izlaske, i ne želim suočavanje, i ne želim realiziranje i provođenje planova, i ne želim socijaliziranje, i ne želim uspjeti, i ne želim biti dio vašeg jebenog glupog svijeta.
( i sad kad sam se konačno riješila toga mogu reći da)
Ponekad me stvarno razvesele sunčani dani i želim izaći van i čak mi ni neke totalno dosadne i zamorne stvari ne padaju teško. A i stvarno uživam u tim promjenama raspoloženja, jer u svakom slučaju, bar mi nije dosadno.

I go insane.

Sada samo čekam, čekam konačno suočavanje i zanima me što će biti. Postoje dva moguća rješenja, od kojih je jedno idealno, a drugo ne ostavlja apsolutno NIŠTA. Još malo, još malo. I slobodna sam.
Čak si dopuštam potpuno realno sagledavanje situacije i iako je prilično korisno, nedostaje mi ono moje beskrajno idealiziranje jer je u svakom slučaju bilo zabavnije. :/
Zaboravljam razum, zaboravljam logiku, idem protiv svih pravila i čak protiv same sebe...
And you know what?
It feels so fucking good :)

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


19:31 | Komentari (0) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.