subota, 14.02.2009.

Post za jednu jako spešl osobu i naši random razgovori =)

-------------------------------------------------------------------------
Vjeran Pas: sretan božić
(2:16) Vjeran Pas: jel to značči kao
(2:16) Vjeran Pas: sretan ti mali bog
(2:16) Vjeran Pas: jel?
(2:17) Slayer Angel: ne znam

(2:17) Slayer Angel: xDD
(2:17) Vjeran Pas: sretan božurina
(2:17) Slayer Angel: I TEBI SINKO
--------------------------------------------------------------------------------
Vjeran Pas: otit ću van sa malim deformiranim retardiranim likom koji voli meksičku glazbu

Vjeran Pas: opet se furamo na pedofile
----------------------------------------------------------------------------------------------
(23:22) [I>TheDodo (23:22) [I>TheDodo (23:22) [I>TheDodo (23:23) [I>TheDodo (23:24) [I>TheDodo ----------------------------------------

(23:30) [I>TheDodo (23:30) [I>TheDodo (23:30) [I>TheDodo (23:30) [I>TheDodo (23:30) [I>TheDodo ----------------------------------------
Vjeran Pas: nisam skonto da si na msnu
(23:11) Slayer Angel: LOL
(23:11) Vjeran Pas: kak mrzim kad se dogodi to
(23:12) Vjeran Pas: oču povrat novca!
-----------------------------------
Slayer Angel: sexual fetishism, clever bad jokes, and cheap, horror B-movie clichés.
(18:31) Vlad The Impaler: preuber alles
(18:32) Vlad The Impaler: I say buzz buzz buzz
(18:32) Slayer Angel: buzz buzz buzzzzzzz
(18:32) Vlad The Impaler: and that's just becauzzzzzzzzz
-------------------------------------------
Vlad The Impaler: kak sam fino
(19:25) Vlad The Impaler: alternativan
(19:25) Vlad The Impaler: tolko sam alternativan
(19:25) Vlad The Impaler: da bi se htio izjebat
(19:25) Vlad The Impaler: što sam ljep
--------------------------------------------
Vlad The Impaler: hajde hajde
(19:50) Vlad The Impaler: šta se bojiš
(19:51) Vlad The Impaler: pička si,a?
(19:51) Slayer Angel: OSTAVI MI SHOUT BOKTEJEBO
(19:51) Slayer Angel: jesi sretan sad
(19:51) Vlad The Impaler: Slayer Angel says:
ne da mi se
-----------------------------------
Vlad The Impaler: mama ti milfača
(20:23) Vlad The Impaler: doslovno
(20:23) Slayer Angel: jebise
(20:23) Vlad The Impaler: sa milfačama?
-------------------------
Vlad The Impaler: stvarnost i želje su različite stvari
(23:10) Slayer Angel: ajmo sad NE filozofirat
(23:10) Vlad The Impaler: al ozbiljno
-----------------------------
Slayer Angel: ja sam
(12:35) Slayer Angel: ubila svoj alter ego
(12:35) Vlad The Impaler: : o
(12:35) Vlad The Impaler: koga
(12:35) Slayer Angel: tjerao me da činim
(12:35) Slayer Angel:loše stvari
------------------------------------
Vlad The Impaler: bio jednom jedan život
(16:05) Slayer Angel:nemoj
(16:05) Slayer Angel:you re draining my inspiration
---------------------------------
Vlad The Impaler: svi koji stavljaju hladno pivo u baner su ratni zločinci------------------------------------
Vlad The Impaler: Bog, ja sam Ana. Imam 14 godina. Iz bjelovara sam. Volim Alice in Chains i svoje prijateljice. Mrzim školu i boga.
---------------------------------------

hihihihih ^^


13:17 | Komentari (10) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.