srijeda, 04.02.2009.

Fake it

Whoa, you`re such a fucking hypocrite.

Trebaju mi nove ideje. Za svoj potpuni nedostatak inspiracije uvijek iznova krivim ovaj prokleto dosadan i nezanimljiv svijet oko sebe. Industrijalizirali smo sve što smo mogli. Nismo ostavili prostora novim idejama. Ni ne čudi me pomankanje kreativnosti.
Ja sam veliki jebeni idealist. Želim previše, želim ono što ne mogu imati i ono zabranjeno. (I take it to the limit). Brinem se zbog toga što se ponekad pitam čini li me to lošom osobom. I ne. Zato što tražim više, uvijek i dobijem više.

Vidim neonska svjetla iz daljine, vidim ih nekako mutno i nije mi jasno ležim li na podu ili stojim, ne znam jesam li uopće ovdje i ne znam želim li biti. Svjesna sam jedino hladnoće, i to one bolne, one jebeno bolne od koje se ne možeš pomaknuti, one zbog koje ne možeš disati.
Ja sam žrtva iluzije.
I želim postati dio tvog imaginarnog svijeta. (želim postati dio tebe).

They say it`s over and I`m fine again, yeah
Try to stay sober feels like I`m dying here


I feel the dream in me expire
and there`s no one left to blame it on
I hear you label me a liar
cause I can`t seem to get this through
You say it`s over, I can sigh again, yeah
Why try to stay sober when I`m dying here

Image Hosted by ImageShack.us


18:09 | Komentari (2) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.