19

četvrtak

studeni

2009

BLAGOSLOVLJENI TCM

Već dugo vremena željela sam ponovno pogledati remek djelo dobrog starog Hollywooda - film "Humoreska" Jeana Negulescua, s Joan Crawford i Johnom Garfieldom... Joan mi je draga, izgledom nevjerojatno podsjeća na moju pokojnu majku, u vrijeme kad se udala za mog oca...

TCM mi je ispunio želju prošli vikend...
Crno-bijeli film o ljubavi bogate sponzorice i talentiranog violiniste, unaprijed osuđenoj na propast. Ona - bogata, naviknuta da sve može kupiti, on - zaljubljen samo u violinu i glazbu...

Ono što volim u tim starim filmovima je činjenica da su u to vrijeme žene bile najelegantnije, barem meni...

Jednu zanimljivost iz filma ću podijeliti s vama... Scena izvođenja Sarasateova Zigeunerwiesena, snimljena je vrlo uvjerljivo. Naime, violinist Isaac Stern koji izvodi solističke glazbene dionice - stajao je iza glavnog glumca i svirao violinu...
Izraz Garfieldova lica toliko je u skladu s Sternovom prstima, nevjerojatno...

Uživajte




Budite mi dobro
wave&kiss

<< Arhiva >>