05

četvrtak

studeni

2009

UDROBLJENI

Eto mene nazat u anonimnost, sad mogu baljezgati što god mi padne napamet...

Od prošlog vikenda, sve je nekako išlo naglavce. Točnije, od posjeta groblju u petak. Tjedan dana prije Svih svetih, odvezoh se na groblje i počistih grobove - mame, brata i zajednički - svekrve i svekra. Noseći cvijeće u petak, skoro nas šlagiralo. Rub gornje ploče grobnice Pajinih roditelja, odlomljen, a komadići leže na okviru...
Normalno da smo odmah otišli do uprave, normalno da uprava nije radila u petak poslijepodne, normalno da garancija za grobnicu tog istog Komunalca koji ju je izrađivao - vrijedi tri godine, normalno da je bilo prekasno da se išta popravi...
Gruntali mi pokušavajući shvatiti kako se oštećenje dogodilo. I upalila mi se lampica. Kad sam tjedan prije čistila grobove, živica iza nadgrobne ploče bila je još neošišana. Onaj tko ju je uređivao naknadno, stao je na rub i odvalio komad.
Zamislite kako je to izgledalo - na grobu aranžman, upaljene svijeće, a komadići betona pored.
Malo smo se smirili i nastojali da se bijes i loše raspoloženje slegne preko vikenda.
U ponedjeljak je Pajo otišao do uprave. Oni sliježu ramenima, prave se ludi, obavijestili su nas da popravak moramo obaviti o svom trošku, jer je garancija istekla još devedesete, bla bla bla... Ukratko, stvar ne možemo dokazati, pa cijela stvar pada u vodu. Dakle - pljunite lovu.

Onda je krenuo stampedo ostalih popratnih događanja. Zmaja je cijeli vikend kašljala, da nitko od nas nije spavao po cijelu noć. U petak poslijepodne ju otjeraše s nastave kući. S time smo također čekali ponedjeljak, nadajući se da će se kašalj smiriti.
Onda je Fanika stavila petardu u guzu, otišla do doktorice i ostavila karticu. Tamo svi kišu i šmrcaju, puna ordinacija ljudi za otpis.

U međuvremenu se javio Nosko sa zaštopanim kateterom, a kako ne moš dobiti uputnicu u hitnoj, ostavila sam i njegovu karticu kod njegove doktorice (čitaj - na drugom kraju grada)...
Ukratko, nisam ništa stavila u usta do pet poslijepodne.

Juniorka je kod kuće od ponedjeljka, pije klavex i sirup, litre čaja i konačno danas, mnogo manje kašlje. Kao bolesnik je živa katastrofa - kuka, jamra, zanovijeta...Najradije bi je opalila muhomlatom po riti. I dekicu mi prisvojila.
Pogotovo što znam uzrok prehladi. Ona i njene cure su prošli tjedan otišle na trening kojeg nije bilo. Kad su već došle, bedasale su se u blizini, pronašle neka stara kolica iz robnog centra, koja je netko ostavio, vozale se u njima i smijale. I naravno, ovjekovječile svoje budalesanje mobitelima...

U posljednje vrijeme, primjetila sam da im je svaka fotka cirkusantska. One s prakse u Baški pune su grimasa i rogova. A Zmaja se očito voli voziti kolicima svih vrsta. Na onima za posluživanje na praksi je čak uspjela razdrapiti suknju i nogu...

U međuvremenu, konačno sam obavila redovitu godišnju mamografiju, za koju mi je uputnica stajala od kolovoza. To je pak bila živa smijurija, ali nije za detaljno opisivanje. Problem pri mamografiji stvara moja mršava jedinica, pa je tehničaru potrebno mnogo živaca. No Fanika to okrene na humor, pa opusti i sebe i tehničara...
Normalno da je Nosko danas odmah otišao na cijepljenje protiv sezonske gripe. Za cijepljenje protiv svinjske neće ni čuti - što bi oni na njemu eksperimentirali cjepivo...

Inače, vrijeme je krajnje depresivno, dođe mi da zalegnem do proljeća...

Budite mi dobro
wave&kiss




<< Arhiva >>