19

utorak

svibanj

2009

GLAS I STAS

Tko o čemu - Fanika o glazbi...

Od nastupa na "Hrvatska traži zvijezdu" - pratim samo Zorana Mišića i Nikolinu Kovačević. S time da je Nikolina moj favorit.
Cura ima specifičan glas, svaku pjesmu izvodi na svoj način, ne oponaša nikoga, iako je na početku malo "bacala" na Amy Winehouse.
U ovih nekoliko subota, otkako pjevaju zadani repertoar, pokazala je da uz glas, ima i stas.
I što se mene tiće - mogla bi odmah sa scene "ritnuti" barem desetak domaćih kvazi pjevačica...









U Eurosong sam nakratko zirnula, samo zbog Francuske, za čiju pjesmu sam načula da je potpuno različita od uobičajenih, svakogodišnjih pjesmuljaka.
Sreća, bila je treća po redu...
Žena je unijela dašak šansone, elegantna i decentna, specifična glasa. Ništa od popratnih efekata nije joj trebalo...



Budite mi dobro

wave & kiss

<< Arhiva >>