12

utorak

svibanj

2009

VRIJEME SE KOTURA


Viroza prošla u hodu, no kako to već biva, da se ne bih previše opustila, navalila druga nevolja...

Stiglo nam pravo ljeto. Oko nas sve zazelenjelo i procvalo, u zraku se već osjeća onaj karakteristični ljetni miris. Ovaj vikend izvukoh ležaljku i badić.
Još stanem u njega naughty. Priredih busiju i negdje iza četiri poslijepodne, izvalih se potrbuške. Slušalice u uha i...
Vjetrić je lagano popuhivao, moje ledene noge se pomalo podgrijavale. Zaspala sam k'o top. Spavala ja tako dobrih sat vremena, sva se ukočila. No, kako se približavala večer, počele me peckati nadlanice i prednja strana podlaktica. Izbio sitan osip, koji svrbi k'o sam vrag. Alergija na sunce nono

Kako se volim sunčati, svake godine u ožujku počinjem se pripremati za sezonu. Odustala sam od betakarotinskih kapsula, jer po njima mi se podriguje cijeli dan, pa sam prije nekoliko godina prešla na pravu prirodnu pripremu. Svakodnevno uzimam komadić sviježeg kvasca i jednu naribanu mrkvu. S time dobijem - A vitamin i beta karotin. No, ove godine sam proljeće dočekala s kilicama viška, pa sam odustala od kvasca smijeh I zanemarila pripremu.
I tako, od subote mi svaki izlazak na sunce stvara problem sa svrbežom.
Inače nitko od nas u kući nema alergije, osobno nisam sklona infekcijama i osipima, tako da mi je ova neugodna epizoda "uljepšala" ove prekrasne dane. Toliko sam čekala sunce, a sad me dobro opalilo namcor.
Ako netko ima kakav recept - hvala unaprijed thumbup

U subotu smo Pajo i ja proslavili godišnjicu braka, sjela je fina papica njami i čašica vinčeka party Pekla sam pastrmke. Ovi moji dvoje mučili su se s kostima, a ja sam uživala u svakom zalogaju. Inače, oboje su seljoberi koji ne znaju jesti ribu, pa je pravi užitak gledati ih kako prebiru po tanjuru. Pajo kad jede ribu, obično kaže - kad stignem do posljednjeg zalogaja, prvi su već probavljeni bang Sve si nešto mislim, da sam zbog te svoje zluradosti - kažnjena alergijom naughty

Inače, kilice su se počele topiti, bez dijete i bez ikakva odricanja. Idu dolje polagano. U životu nisam dočekala svibanj sa 65 kila bang...

Danas Nosko slavi 85 rođendan. Poslijepodne idemo na "tulum", kako to kaže juniorka party

Zuzinja broji sitno. Otežala je, a umjesto nje hoda trbuh yes. Rađaona je spremna. Vrti se stalno, ide amo-tamo, sva je nemirna. Navrne i onaj bijelo-crni mačor, valjda spreman za radosni čin naughty

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

I za kraj, uhvatih juniorku kako kuca po tastaturi, džaba joj daktilografija, pere ona sa dva prsta, brzometno... Veli - nije bitno kako pišeš, bitno je da je brzo i točno eek Vremena se promijenila no


Original Video - More videos at TinyPic

Do slijedeće posta i bolje inspiracije - budite mi dobro
wave & kiss

<< Arhiva >>