30

utorak

prosinac

2008

PREDNOVOGODIŠNJI

Neznam kako vi, ali ja još uvijek odmaram od Božićnog raspoloženja yes
Juniorka je na praznicima, odvaljuje pola dopodneva spavajući.
Kako je zahladilo, ni meni se ujutro baš ne žuri iz kreveta, odrijemam uz radio do osam, a onda skačem na noge lagane.
Oko mene, sve po starom smijeh.

Vesela gerijatrija vrti svoj film, Nosko se opalio po prstu čekićem (!!), promašio čavao. Doduše, nije mi baš posve jasno kog vraga je uredovao u podrumu po toj hladnoći. Štaka-baka izlazi van tako umotana u kapu i dva šala, da je neki dan nisam prepoznala na cesti. Nismo se vidjele od Božića, pa me odmah zaskočila s kavom party

Djed Martin je najneumorniji od njih troje, neki dan je s unukom bio na koncertu "Hladnog piva" thumbup. I to - uz samu pozornicu. Naravno iz razloga što tamo ima najviše mjesta za čagu. Ne moram vam ni reći da je bio glavna atrakcija. Zmaja otišla na koncert s curama, skompale se sve tri s djedom i naplesale se do sita. Djed zna sve riječi pjesama, što je njih najviše impresioniralo naughty
Pajo i ja smo malo stajali ispred dvorane, da doživimo dio atmosfere koncerta. Popušili jednu, uz dreku iznutra, što mi je bilo posve dovoljno za doživljaj nut
Nakon koncerta, Zmaja osvanula s crvenom bjeloočnicom. Kuka već dva dana, ne izlazi iz kuće. A Fanika odmah otvorila ambulantu. Kuhala se kamilica, ispiralo oko. Izgleda kao albino zec, ne zna bi li se smijala ili plakala cry
Sad ju muči kao će na doček na otvorenom lud
Prije nekoliko dana gledala sam snimku Božićnog koncerta u Bjelovaru. Naša Marta otpjevala svoj prvi solo uz Radojku Šverko - "Holy night". Bilo je malo treme u glasu, osjetila ja to odmah, jer znam kako Marta inače pjeva. A sad čekam da konačno dođe malo u posjetu i otpjeva nešto samo za mene, bez reflektora i publike thumbup
Jednog dana, kad nam Marta kroči na neku sjajnu pozornicu, moći ću reći da je jednom pjevala samo za mene naughty

Prekjučer, naše malo misto dobilo - klizalište. Pored dvorane u kojoj Zmaja trenira, nalazi se malo tenisko igralište koje dobar dio godine, naročito zimi - zjapi prazno. Natkrili teren, stavili šank s kuhanim vinom, čajem, sve one popratne kerefeke od šećerne vune do kokica. Iznajmljuju se klizaljke, kliže svatko tko ima volju stati na led. Djeca ozarena, puna dojmova - cijeli šator već nadaleko odzvanja od razdraganih glasova. Koliko je malo djeci potrebno za sreću thumbup A moglo se već otkada, jer sudeći po navali, mislim da će ledeni park sam sebe otplatiti do kraja veljače thumbup
Juniorka nas sinoć poslala da izvidimo situaciju, a poslije se uskukala kad je nisam pustila da odmah danas krene u akciju nono

Simonica nam je konačno dočekala neku titulu. Ako ništa drugo, probila se između modnih mačkova, celzijusa i svih silnih ničim zaslužnih likova, za koje se ne zna kojim se točno poslom bave - dobila je titulu "posvuduše godine". Pišem to, jer me već danima oduševljava taj naziv "posvuduša". Konačno jedan novohrvatski izraz, koji me naprosto oborio s nogu eek

Toliko od mene za posljednje javljanje u ovoj godini.

Svima koliko vas ima - Sretna i zdrava Nova 2009 thumbup

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

wave & kiss


<< Arhiva >>