22

ponedjeljak

prosinac

2008

PREDPRAZNIČKI...

Dragi moji, konačno sam pronašla malo cajta da nešto napišem.
Juniorki završilo polugodište i sad više nemam ni ono malo dopodnevnog mira no
Ajd', bar je ona dosadna kišurina stala, već je bilo krajnje vrijeme. Muka mi je bilo čuti rominjanje po krovu. Ma neka padne i ispod nule, samo da je suho.
Zmaja ima petice i četvorke, pola-pola. Četvorka iz matematike bacila me u trans nut. No, bez obzira na sve to, nikad zadovoljni roditelji već sad jamraju da za kraj mora biti više petica smijeh
Danas smo, polovica i ja obavili šoping. Iako je Kaufland na dohvat pogleda, moramo obići cijeli kvart da bi mu prišli. Jutros sam sjela na gecka i osmotrila ponudu svih robnih centara - Kaufland, Bila, Getro, KTC, Plodine, Lidl, Konzum...
Gdje god uđeš čuje se "zvončići, zvončići"... U posljednjem centru već mi je zvonilo u glavi od zvončića puknucu
I ustanovila sam da je jedino dobro - bila vožnja na gecku nakon dugo vremena. Proguravanje između automobila, to mi je najslađe - ljutite face za volanom, a Fanika vozi slalom, malo nogostup, malo kolnik. Dragi vozači, hoćete se u toplom vozit', onda čekajte u prometnim čepovima bang
Dobro sam se izvjetrila, a onda poslijepodne ščepala Paju smijeh
U Plodinama smo zgrabili dobar komad prasetine, onako - malo rebarca, malo buta i obnovili zavjet o zdravoj hrani njami.
Pri uparkiravanju, Pajo skoro šlagirao jednu vozačicu. Uparkirava se on na rikverc, kokoš stoji ispred svog auta, a sparkirala se tako da je uzela dobar komad našeg parkirnog mjesta, ono, da ima žena po metar sa svake strane. I tako, ulazi on u rikverc, kad žena panično vrisne - čovječe, uopće ne gledaš kuda voziš. Pajo se lijepo sparkirao na 5 cm uz nju. Na izlasku joj dobacio - ja za parkiranje u rikverc koristim bočni retrovizor, ne okrećem glavu naopačke.
Moj dragi je naročito uživao u činjenici da žena ne može otvoriti vozačka vrata, nego je vjerojatno morala ući na suvozačka. To obično radi onima koji ne mare za solidarnost u gužvama na parkiralištima, pa zauzmu jedno i pol mjesto no Ako mislite da to radi samo ženskim vozačima, da vas utješim blogerice-vozačice, isto radi i muškim vozačima s istim stilom parkiranja yes

Danas sam još luftala guzu, a sutra se opasno primam posla - dva kolača s kremom, princes krafne, sarma i francuska. Dotle će Zmaja usisavati namcor, bit će lupanja i prevrtanja, no to je stjecanje iskustava u kućanskim poslovima. Držim fige da ništa ne razbije naughty
Jučer smo bili kod Noska. Nosko je sav u Slovencima (vrag im mater kranjsku), Daša nas je zabavljala svojim utiscima s koncerta Gorana Barea u Osijeku - kad je došao na pozornicu pozdravio je sa - dobro veče Zagrebe, a na kraju je pozdravio - laku noć Rijeko party
U subotu u nekom kafiću gdje su slavili diplomu njene kolegice, čovjek se posvađao s gumenim Djeda Mrazom na ulazu. Bio je malo pod gasom, a iz monologa su svi shvatili da je u kratko vrijeme ostao bez posla, napustila ga žena, sto unfala mu se izdogađalo. Cijeli kafić ga je slušao, utihnuli i ostali bez teksta. Čovjek je bio potpuno nesvjestan da je u centru pažnje, ispovijedao se Djedu Mrazu. Na kraju, zaprijetio mu je prstom i rekao - i da znaš, ne vjerujem u tebe. Nakon toga je slijedio nokaut u pola gumenog lica, a gumeni se upalio i počeo klatiti glavom - lijevo, desno nut

Za kraj, stavljam vam filmić s juniorkinog sata Talijanskog. Profesorica im je dala da slušaju pjesmu "Tu sei l'unica donna per me". Dok je pisala po ploči, vesele cure su plesale u zadnjoj klupi. Ono pri kraju, kad su se smirile - profesorica se okrenula smijeh

Budite mi dobro
wave & kiss


Original Video - More videos at TinyPic

<< Arhiva >>