01

ponedjeljak

prosinac

2008

DUGA

Mislite li da je moguće ugledati nešto prekrasno na sivom nebu?
E bogme je moguće. Nakon vedrog jutra, oprala nas kiša u dva navrata. I to ne kiša nego kišurina.
I nakon ove druge, tamo na nebu iznad Kauflanda, osvanula je duga. Predivna, oštrih obrisa, specifičnih boja, izmamila je Zmaju i mene van. Užitak nije dugo trajao. Srećom, postoji fotić...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Uz ovu ljepotu tu je i ljepota naše Zuzi. Baš je premazana svim mastima. Lukavo se šmajhla oko nogu i hoda za mnom. Glasno iskazuje potrebu za hranom. I nikad joj dosta. I bez obzira na šuljanje po vani, uvijek je čista i mirisava. I stavila sam joj jastučić na stolac koji je odabrala. Na što se sve čovjek da navuči tim malim lukavcima...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Budite mi dobro

wave & kiss

UPDATE :

Uz Zuzi se prismucao i susjedov Garavi. Za mene su crne mačke posebna priča. Baš ih ljudi ne vole, no meni su najdraže, baš tako - zlokobno garave...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!







<< Arhiva >>