08

petak

kolovoz

2008

Oprala nas kiša, a bogme i tuča veličine debela lješnjaka no
Cvijeće sam na vrijeme sklonila pod krov, ali vješajući nazat viseće tegle, jedna mi se omakla iz ruku i pala. Sve onako mokro, a humusa po svugdje, bljak tuzan Naravno, Fanika je prekjučer oprala prozore, što znači - sigurno nevrijeme bang

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Jučer, sveopće ludilo od vrućine. Vodila sam Noska k doktoru, urologu, pa otorinolaringologu, za slušni aparat. Neki dan je izgubio jedan, veli - stavio ga pokraj džepa od košulje. Cijela obitelj se rastrčala, tražeći ga yes Animirao nas Nosko za tili čas thumbup. Naravno, nismo ga našli. Tko zna gdje mu je i kad ispao.
Sestra na audiometriji je ustanovila da je nagluh, jer ne nosi slušni aparat redovito. Sad je dobio dva, ali ni mrtav neće nositi, jer mu je kaže - dosta nadomjestaka i pomagala - proteza za nogu, zubna proteza, kateter i još k tome - dva slušna aparata. Dogovorili smo se u trgovini, da će pod cijenu dva - uzeti jedan, ali posljednju tehnologiju. Tako će Nosko "skupo" stajati državu. Tako je svojevremeno mogao dobiti laganu protezu za nogu, ali nije htio uzeti (ušparao je državi desetak tisuća kuna).
I tako ja vodim Noska od nove do stare bolnice, a on ponio - pomično mjerilo, metar, papir i olovku, da izmjeri duljinu dasaka klupe u parku bolnice, koja je na dlaku ista (valjda), kao ona na groblju u njegovu rodnu selu, gdje je pokopana baka. Uzima on mjeru za daske, koje će dati izrezati lud Na suncu, u podne, Nosko mjeri klupu, a ljudi prolaze. Meni zlo od vrućine, a njemu ni kap znoja da probije. Kad smo sve zapisali, mogli smo dalje thumbup

Jučer su, čini mi se, svi poludjeli. Izlazeći iz bolničkog parkinga, vozač s automobilom - pokupio čovjeka na skuteru i zbrisao eek. Policija stigla i kad su dolazili, izletio još jedan biser i autom udario u drugi. Sreća u nesreći, da policijska ekipa nije morala izlaziti - dva puta bang

Štaka-baka dala srušiti stari drveni bunar i dala napraviti novi šator krov od lima. Majstor ju pokušao prevariti za 600 kuna no Ali, ne da se baka, veli - ako sam stara, nisam luda. A majstor - sav upaljen od pive, crven k'o paprika. Doduše, posao je napravio - svaka čast yes, ali baku nije uspio preveslati nono

Danas počela Olimpijada. Znala sam da će Kinezi napraviti lom, ali svejedno, nadišli su sami sebe. Na stranu Tibet, ali Kinezi su narod kojem se stvarno divim. A pomanjkanju demokracije duguju svoju disciplinu. Ma kako radikalno zvučalo, ne mo'š dati apsolutnu demokraciju narodu koji broji milijardu ljudi. Tko bi ih doveo u red nono
Pružili su nam vrhunski doživljaj, koji nismo dosad vidjeli, a mislim da ni nećemo thumbup. Velika ambicija, detalji izvedeni do savršenstva, estetika, simbolika i jedinstvo, svaka im čast. Toliko drevne kulture, discipline i grandioznosti, rijetko se može vidjeti. Jedino me zanima, da li je Bush imao specijalni tretman, kao što obično biva gdje god se pojavi, ili je i za njega vrijedilo osiguranje kao za ostale smrtnike - državnike.
Oni su narod koji ne kroji politiku drugima, ne dopušta da im netko soli pamet sa strane, ali polagano ali sigurno - osvajaju svijet, gospodarski i natalitetom. Znam u šali reći da Kinezima ne treba oružje, dovoljno je da iz Kine krenu na biciklima i sigurno će pregaziti cijeli svijet smijeh
Eto, i kod nas u gradu imamo sugrađana - Kineza, koji već onako malen, dvije godine star, radi u dućanu s roditeljima. Stršeće kose, bademastih očiju i bucmastih obraza - navraćam tamo samo da njega vidim yes

Ove dane sam šopingirala. Navukla opet hrpu krpica, a ormari puni k'o šipak lud Ni ja nisam cijepljena protiv te tipično ženske bolesti nut

Moj dragi bloger - Sagi, dao mi svojim posljednjim postovima misliti. Raspisao se o nekakvim šaranjima sa strane, oženjenih muškaraca srednje dobi (da ne kažem u predandropauzi ili andropauzi). Kako imam jednog takvog doma, počela sam razmišljati puknucu. Iako se izdivljao prije mene i djeluje prilično pitomo, vrag nikad ne spava namcor
Neki dan kod Ćire genijalca Blaževića bila gost - Žuži Jelinek, koja je dala savjet ženama da moraju uvijek biti nasmijane, kuhati svom muškarcu što najviše voli i nikad prigovarati.
Kuham fino i redovito (jer i sama volim klopati pa i nije neka velika žrtva), s prigovaranjem stvar ide malo teže (jer imam dobar jezik, ali s vremenom sam naučila biti diplomata i pričekati dok nabrojim do deset). Smijem se mnogo (na njegov, na tuđi i na svoj račun).

No, zlu ne trebalo, u tom šopingu, pronađoh maleni komadić satena, težak desetak grama, biserno bijele boje. Pa rekoh - da malo osvježi brak. K tome - ide dobro uz preplanulu kožu. Pa neka Pajo malo napasa okice thumbup i još koješta naughty A Zmaju ćemo poslati - u kino yes

Host unlimited photos at slide.com for FREE!



Budite mi dobro

wave & kiss




<< Arhiva >>