21

subota

lipanj

2008

SAM SVOJ MAJSTOR

Ponovno nam stiglo ljeto.
Fala Bogu da sam obavila proljetne radove thumbup
Nakon što sam završila svoje, Pajo se primio proljetnog pospremanja i lickanja našeg starog krampa - oldtimera.
U posljednje dvije godine je malo "procvao", pa ga treba dotjerati. Limar je sredio donji postroj i pragove, a finog picajzlanja primio se - moj majstor naughty
Lovio je i konačno ulovio nekoliko sunčanih dana. Normalno, ja se u te njegove poslove ne miješam, ne zato što nemam pojma, nego zato što to nije moje područje djelovanja. Nisam vozač, nego samo - aktivni kofer koji se vozi samo kad mora yes
Raširio dakle majstor - brusilicu, fleks, kit, špahtle i ostala pomagala...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Istovremeno u susjednom dvorištu
deda Martin brunda, dok zet kosi travu...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Prve kišne kapi...

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Danas nam u posjet došao naš prijatelj Largo - na štakama. Iako ima mečku u garaži, Largo se uglavnom vozi na biciklu. Prije mjesec dana na pješačkom prijelazu, zakačila ga friška šoferka. Prelazio je zebru na biciklu, ona naletjela na njega. Bio je u gipsu, sad ga čeka terapija i toplice.
Ispalo je da je kriv što nije sišao s bicikla i prešao zebru pješice i sva krivica je na njemu. U biti, to je istina, jer pješački je za pješake.
Tata vozačice ga je nazvao dva dana poslije saobraćajke i tražio da mu plati štetu na automobilu - četiri tisuće kuna ili će ga tužiti privatnom tužbom za naknadu štete. Čak i za štetu na onim dijelovima automobila, koje nikako nije mogao zakačiti, npr. retrovizor na suprotnoj strani od udarca. Zgodno.
Vidio Largo, vrag šalu bere, pa otišao odvjetniku. Prvi zapisnik i ovaj u prekršajnom postupku dijametralno su suprotni. I odjednom se pojavilo nekoliko svjedoka, naravno u korist vozačice. Ne moš vjerovat' bang
Tako to ide danas u našoj pravnoj državi. Taman da i nisi kriv, na vrijeme moraš reagirati, inače si obrao bostan.
To me bolno podsjeća na Pajin slučaj predprošlog ljeta. Od žalbe Višem prekršajnom sudu još ni slova...

Eeee, da ne razmišljam unaprijed što se možebitno odvija u glavama vozača uokolo, već bih odavno bila na traumi eek Mislim da ću nakon ovog s Largom, paziti još i više. Jer ako se ne čuvaš sam, neće te nitko.

Dosta je za danas, idem pajkiti...

wave & kiss



<< Arhiva >>