15

subota

rujan

2007

KOTURA SE...

Postala sam prava ljenčina yes...
Nemam nekog određenog posla, uobičajene dnevne obaveze, ali jednostavno nekako nisam za niš pametno napisati (Manga - suzdrži se komentara).
Ima perioda kad sam dosadna - Bogu, vragu, okolini i - sebiheadbang
Pogotovo u jesen, pogotovo kad je jesen bez babljeg ljeta, bljak eek
Zmaja startala u školi s peticama, ne mogu se načuditi - svaki dan dođe iz škole, ruča i primi se knjige. Kuc-kuc u drvo, ali već se vidi rezultat yes
Na treningu ih drila njihov trener Stila, on doduše sjedi i ne diže se s klupe, ali njima znoj curi, svi mišići u punom pogonu nut
Neku večer sam bila kibicirat', bilo mi je teško i gledati eek, prvih sat vremena drilao ih "Stila koji sjedi", a onda nakon njega "mali" Vedran. On jadan sa svojih 2 m visine i sto kila težine - nema sparing partnera, pa se iživljava na njima thumbup. A oni - kukaju, jauču, pušu... dao im je borbe od 9 rundi - bez prestanka thumbup... Ulijenili se preko ljeta namcor...
A Fanika sjedi na tribini i klopa rum-pločice njami...
Jučer je bio krasan dan, ali ja se nisam izvukla iz dugioh rukava. Pajo me skoro šlagirao izjavom - da se ide SUNČATI bang
Kad se svi normalni ljudi sunčaju, moj se Pajo drži hladovine i blješti od bjeline yes Prije nekoliko godina - u podne je tačkao zemlju, kad su svi normalni bili u hladovini puknucu... Ukratko, njega bi se moglo opisati jednom riječi - Antuntun wink

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Nemrem vas obavijestit' što ima novog u BB kući, jer nisam ovaj tjedan gledala, ali sam načula da ima jedna - živčana blabla i jedna koja se polagano šeće od jednog dečka do drugog nut...

Jučer sam nakon obilne večere, za sat-dva bila gladna bang
Nakon što su Zmaja i Pajo pomlatili pola tepsije biskvita s višnjama, primakla sam se - točno u ponoć, dok sam još imala k čemu. Četiri dobra komada, malo tučenog vrhnja i višnje iz kompota njami
Strusila sam ovo za tili čas, oprala zubeke i otišla u kinderbet zijev

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Sad sam ponovno pročitala ovaj post (da ispravim gramatičke pogreške), i dođe mi da ga obrišem ili da cry bang. Totalno nezanimljivo i jadno yes...
Neću ga brisati, ostavljam vama na kritiku - popljujte me slobodno thumbup

Valjda drugi bude bolji... dotle
wave & kiss

<< Arhiva >>