14

utorak

kolovoz

2007

LUTRIJA ILI LOVA PALA S NEBA...

Dragi moji, danas mi zapela za oko jedna tema. Gledala sam Oprah-show dopodne. Između guljenja krumpira i kavice, koju sam pila natenane, bacila sam oko na TV. Nisam pošteno gledala TV od subote. I bacila oko, na brzaka ogulila krumpir i nastavila s kavicom - zaintrigirana temom.
Tema je bila, nešto kao - može li te dobitak na lutriji - usrećiti ili unesrećiti, promijeniti ti život - nabolje ili nagore?
Tko od nas (vas) nije u životu došao u situaciju - makar jednom pomisliti o - velikom dobitku na lutriji? nut
Vjerujem - nitko...no
Sjećam se, jednog čovjeka koji je radio sa mnom. Vraćao se iz Zagreba i ušavši u firmu, rekao da mu put od Zagreba nikad nije prošao tako brzo. Kad smo ga upitali - kako to, odgovorio je - trošio sam u mislima jack pot od 8 miliona kuna. Bilo mi je to tada smiješno, ali čovjek si našao nešto što mu je skratilo vrijeme, to mi je bilo - simpa (i inače, čovjek je bio super, uvijek raspoložen i nikad namrgođen) thumbup
Onda sam se sjetila i našeg bivšeg susjeda, iz vremena dok smo živjeli na selu. Kad god se radilo o velikom jack potu, on je fantazirao - kako bi ga potrošio yes
Te njegove provale su me natjerale na smijeh do suza, jer bi mu se u tom sanjarenju naglas - podigao adrenalin, uživio se i uvijek sam se pitala - odakle mu takove ideje uopće padaju na um lud
Uglavnom - on bi prvo mog Paju - unajmio da ga vozi u Zagreb po dobitak, jer je znao da je Pajo pouzdan i da ga nitko ne bi mogao opljačkati putem bang...Nisam ga htjela prekidati s činjenicom - da lovu ne nosi doma u torbi - nego da mu uplaćuju na račun, jer bi ga totalno - zbunila eek.
Onda je rekao da bi sagradio kupleraj sa živom glazbom u našem selu (nije mu palo na pamet da s jack potom - može vidjeti da ima svijeta izvan njegova sela), doveo bi Ukrajinke i Ruskinje i na moj užas - narodnjake eek
Onda bi na vrhu kupleraja napravio - ravni krov - za slijetanje helikoptera za "važne" goste naughty, kupio Ferrari (inače nije imao vozačku, obično se švercao bez nje i vozio u neregistriranim krntijama), jurio 300 km/h, tj. koliko može crvenko najviše potegnuti zujo
Kad sam mu sugerirala da za toliku lovu - može položiti i vozački, rekao mi je da bi mu bilo svejedno, jer bi imao dovoljno za plaćati kazne. Od svega toga, jedino su prekršajne kazne stvarne, imao ih je za dvadesetak tisuća kuna, pa je obično - preko zime - odguljivao po mjesec-dva u Bj. zatvoru headbang.
Onda se sjetih dobitnika jack pota od 7 miliona kuna, iz Babine Grede. Čovjek je inače poljoprivrednik. Na pitanje što će s tolikom lovom, rekao je, da će kupiti - još zemlje, traktor i napraviti fasadu na kući. Tada su kod nas bili prijatelji, pa smo se nakon toga, svi jednoglasno složili u jednom - trebalo bi čovjeku da kupi barem 100 rali zemlje, 10 traktora sa svim priključcima - pa nek' ore, kad već ima toliku volju bang
Da nastavim s Oprah... Dovela je u studio ženu koja je i prije dobitka na lutriji imala - sređen život. Konstatirala je da dobitak, nije promijenio nju - nego ljude oko nje i da se više - u njih razočarala. Uglavnom - lovu je iskoristila i dobro uložila thumbup
Onda je stigao slijedeći gost - lik koji je imao normalan život, pa se sredio u svakom pogledu i postao beskućnik.
I onda kao u priči - stiže mu 100.000 $ i filmska ekipa koja snima sve od trenutka kad dobiva novac. Ukratko - tip je brzometno potrošio sve, ostao s više dugova nego prije dobitka, oženio se , napustila ga žena i opet postao - beskućnik. I za sve krivi - državu i sistem lud
On sam kaže da je kupovao poklone ljudima oko sebe, a danas mu neće posuditi ni 5 $ no
Napominjem da mu je kod isplate dobitka ponuđen - savjetnik za ulaganja i psiholog.
Na kraju svega - bio mi je žao tog lika, iako sam svijesna da je - teška budaletina. Možda je bedast, ali nije - škrtica lud
I nakon Oprah, uhvatila sam sebe da po tko zna koji put - razmišljam što bi ja s - jack potom.

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

U jedno sam sigurna (iako vele da nikad ne znaš, dok ne probaš) - ne bi me drapilo srce, ne bih se napila do besvjesti, ostavila bih si dosta vremena, uložila u pouzdane investicij (ske fondove)e smijeh...
I na kraju - napravila feštu, na koju bi pozvala sve vas drage blogere - koje redovito čitam i koji čitaju mene...
I... ostala bih ista ona Fanika koja sam bila - sa istim ineteresima, osobinama, manama i vrlinama - samo s više love na računima smokin
Da, priuštila bih si jedno veliko - putovanje oko ove naše jadne planete, da je obiđem dok je još - k čemu yes

Čestitam sutra na Gospu - mojoj Daši - 24. rođendan!!!kisskisskiss

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Čestitam sutra na Gospu - mom Paji i sebi - 22. godine od - fatalnog susreta!!!cerekcerekcerek

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Svima vama kiss i wave

<< Arhiva >>