05

nedjelja

kolovoz

2007

JOŠ MALO ROĐENDANA I ... KOJEČEGA

Već sam ovaj post napisala, ali kliknula brzopleto i - obrisala si ga bang Najradije bih samu sebe pljusnula...
Pa sad - ponavljam radnju.
Vikend proletio, ne znam kad prije. U petak sam Noska brzometno odvela na tri pregleda, zaredom. Vađenje krvi, RTG pluća i srca, kontrola kod urologa. Klipsao je za mnom - jadan. Dan prije je zabio oko stotinjak sitnih čavlića u novu podnicu za madrac, pa se umorio. Nije morao, mogao mu je i Pajo pomoći, ali on to zna najbolje i najpedantnije yes (!!).
Poslijepodne je Zmaju i mene oprala kiša na povratku iz Kauflanda, koji nam je 100 m zračne udaljenosti, a 500 m uokolne - cipelcugom. Kad smo se smočile, bilo mi je čak i zabavno - noge mi šljapkale u mokrim sandalama. Bile smo mokre k'o miševi, nogavice do guza, kosa, majice... Moje dijete vrlo nezgodno "gazi", ona je čak i na asfaltu pronašla blato i namaljala nogavice lud
Ujutro je Pajo odvezao na bazen i otperjala je u Đakovo...a ja se vratila u krevet i odvalila do 11 zijev To mi se već dugo nije - omaklo.
Navečer je bila još jedna - rođendanska fešta party. Hiperaktivni deda iz susjedstva - slavio je 80-i rođendan. Dan prije je na dvorištu mljeo orahe i po starom običaju - pjevao svoje podravske pjesme. To da vam je bilo čuti - mlinček škripi, deda vrti i pjeva pjesmu o nekoj Marici naughty...

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Navečer je čak imao i DJ-a koji je puštao glazbu. Deda je neumorno tancao, zato ga danas do poslijepodneva nije bilo ni za čuti ni za vidjeti nut...
Uz nekoliko otkačenih stvari koje dedi daju osobnost - štap sa gumenom trubom na stiskanje, koja proizvodi iritantni zvuk i lampom na baterije koja mu osvjetljava put, kapu u obliku vatrogasnog šljema žuto-crne boje, sa šiljkom koji podsjeća na osinji zadak, dobio je deda i žarko-crveni sombrero sa zlatnim rubom naughty... i živu patku koja je cijelo vrijeme kvakala po dvorištu yes

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Zmaja je stigla navečer sa dvije srebrne medalje - 200 m prsno i 200 m mješovito, gdje joj je za malo pobjeglo zlato. Ali s obzirom da je zlato pokupila cura iz Virovitice, a oni ove godine idu na redovite treninge na nove bazene u Koprivnicu - od otvaranja, nije previše razočarana.

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Nedjelja mi je protekla smireno - napravila sam u dva dana dvije nove slike - crtež i pastel...


Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Photo Sharing and File Hosting at Badongo.com

Pozdrav wave i kiss vam šaljem

UPDATE

Jadna raca s fotke je poslijepodne završila kao dvije žene Henrika VIII - s vratom - na panju. Očerupana je taj čas i priređena za sutrašnji ručak njami

<< Arhiva >>