14

četvrtak

lipanj

2007

BIJESNA FANNY

Sad ćete reći - normalno da je bijesna, takovu smo je upoznali...
Ali jučer, da me poskok ugrizao - otrovao bi se. A vreća za boksanje mi nije bila pri ruci. burninmad
Navečer sam se spremila na roditeljski - sazvan povodom maturalca. Prije roditeljskog Pajo mi kaže da bi najradije išao on, ali imao je drugog posla. Odmah mi to bilo sumnjivo. Objasnio mi je i zašto.
Kad je prošli tjedan plaćao posljednju ratu za maturalac - razrednica mu je rekla da je u Vinodolu (na onom nagradnom vikendu), bio PROBLEM sa Zmajom (!!!!!). no
Ovaj moj zinuo, eek pribrao se i pitao - kakav problem. U prvom redu ona nije bila tamo, pa mu je ispričala iz druge ruke. Uglavnom - Zmaja je sa još dvije cure, u pola deset navečer - sjedila na klupi, ispred odmarališta, umjesto da bude u sobi. Kad se vratio kući, pitao je Zmaju, kakav je to problem bio i zašto je sjedila na klupi. Ona mu je objasnila da je htjela spavati, ali da su cure u sobu (podrumsku prostoriju s 10-ak kreveta na kat, u kojoj su spavale samo cure), pustile dečke i počeli su tulum - cerekanje, smijanje i kreveljenje. Ona i njene dvije kolegice su izašle van i sjele na klupu i razgovarale. Rekla je da im je bio veći mir vani, nego unutra. Kad su ih poslije pitali - zašto su vani, rekle su im razlog, a kad su tražili da imenuju - tko je od cura pustio dečke u sobu, nisu htjele tužiti.
I to je dakle - problem. Pajo mi to nije htio reći, da me ne sekira, jer trenutno nisam baš još i za te djetinjarije raspoložena.
Tako se Fanika nabrusila, držala jezik uprt u nepce na putu do škole.
Roditeljski standardan, pola roditelja nije došlo, sjede i neka djeca...
Na žalost, nije bilo tate-Čika, jer on bi napravio šou kao svaki put. Ispostavilo se da nisam samo ja nabrušena. mad
Oni koji me poznaju osobno, znaju da sam najmirnija (na izgled), kad sam najbjesnija.
I počne priča bla, bla, bla...
Potpisali smo - da smo obavezni doći po dijete, ako radi probleme, o vlastitom trošku. Postojala je i verzija o povratku s taksijem na trošak roditelja, lud pa su jedan tata rekao - da može, ako će garantirati da taksista - nije kažnjavan, nije pedofil, nije pod utjecajem alkohola itd. thumbup Tako da je ta opcija propala. Pa onda sve one sitnice oko - bolesti, lijekova, alergija. Ne smiju pušiti - piti alkohol, konzumirati drogu - laku i tešku, piti energetska pića... party U obilasku znamenitosti, moraju fotkati građevine i pisati dojmove (za četiri školska predmeta), crtati i služiti se navigacijom - gprs-om i kartom i kompasom. Ma nemam ništa protiv toga, što više budu zaposleni, manje će imati vremena za gluposti. A onda je došlo pitanje - kupanja i večernjih izlazaka u disko. Zmaja mi je rekla da je pitam - da li se obavezno mora ići u disko ili se može ostati u sobi (dvokrevetnoj) i ići ranije spavati, s obzirom da ujutro ranije ustaju. Kako je Zmaja spavalica, to pitanje, meni osobno - nije bilo čudno. I da li - kad odluči spavati, može računati na mir i da joj nitko ne ulazi u sobu i uznemiruje ju, a ako se dogodi, da li se može kome požaliti, a da pri tome ne ispadne - tužibaba. Kad sam to upitala razrednicu, ostala je zatečena i sretno konstatirala da bi joj bilo drago da svi odluče ranije u krevet...zujo
Nije ni skužila moju ironiju i sarkazam. A očito nisu skužile ni neke cure (uistinu problematične), kad su je danas u školi pitale - zar joj mama brani da ide u disko (!!).
Mašala...
Znam ja da su djeca u pubertetu (opet ta nesretna riječ kojom sam vas udavila), puna energije, poneka neotesana, poneka problematična...Znam ja da Zmaja nije savršena, da ima svoje muhe i bisere, da se voli cerekati za svaku glupost. Uostalom, napisala sam vam sve o tome. Ali - ruku u vatru dajem da nije - dvolična, pokvarena, da se ne voli ismijavati iz kolega, da nije drska s nastavnicima, da izbjegava svađu gdje god može, jer je svađe umaraju (kao uostalom i mene) i da voli mir - jer je na mir i red navikla. I nikad nije bio problem na putovanjima s - taekwondo klubom i s plivačkim klubom.
Da skratim, jer sam odužila.
Nije mi jasno zašto se radi problem od muhe, a ne rješava problem - vrijeđanja, psovanja, pominjanja oca i majke najprostačkijim rječnikom, problem koji se vuče već više od mjesec dana između nekoliko cura iz razreda (fala bogu ne odnosi se na Zmaju). Zašto se ne pozovu te iste cure, zajedno s roditeljima i ne riješi problem. Zašto dva "zakrvljena" tabora - dolaze k razrednici posebno, pa onda svako tupi - svoju priču. I što razrednik u tom slučaju treba učiniti?
Po mom mišljenju - saslušati i ocijeniti sve strane, očitati bukvicu svima i - amen. A ne slušati samo jednu stranu, jer roditeljima drugog tabora mora ići niz dlaku...A morala bi - nakon tri godine rada s tom djecom - znati točno kako tko od njih -"diše" i kako se ponaša i reagira u komunikaciji s kolegama i nastavnicima...
Zato sam bila bijesna i bijesna sam i danas. I jadna - jadna no što mi dijete sinoć kaže - da joj je žao što uopće ide na maturalac... I što ide s tim presingom, koji traje od veljače, kad im se svakodnevno broji da nisu za nikuda. I što se ne veseli pakiranju...I bijesna sam, što sam sve to slutila poput vračare. I što ću, uza svu strku koju imam posljednjih mjeseci - sad i o tome razmišljati.
Eto, zato bi se i poskok otrovao da mi se približi.
Znam da ćete shvatiti moju "bjesnoću". mad
Pusa svima, čitamo se i nadam se da ću biti bolje volje. zujo

wave

<< Arhiva >>