31

utorak

listopad

2006

HALLOWEEN NIGHT

Više jednostavno nemam živaca za ovaj blog, sad sam maloprije napisala post i nisam ga mogla objaviti...niti mogu čitati blogove, ni ostavljati komentare. Pa molim kolegice i kolege blogeri - imam volju, ali dok se učitaju blogovi i komentari - popizdim i zgasim komp...
Danas sam jurcala po cvijeće i svijeće, pa na groblje...nisam od onih koji na groblje idu samo na Dan mrtvih, jednostavno volim da je cvijeće sviježe... Pa kako nije bilo parkinga na placu, Pajo se parkirao u dvorištu jedne srednje škole, pa dok smo kupovali cvijeće, oni zatvorili vrata dvorišta, pa je morao zganjati da nam otvore...pa na groblju nema parkinga...danas su jednostavno svi bili na cesti (i ja, naravno)...pa smo popodne vozili Nosonju na groblje, a on k'o mali pesek - mora nos gurnuti u svaku aleju (a ima ga dosta, mislim nosa), pa sam ga čekala kod mrtvačnice, Pajo je čekao uz auto, jer se parkirao na nezgodnom mjestu (!!). Dok smo čekale Nosonju da obiđe sve poznate, Zmaju i mene zabavljao je Čik, koji se pojavio k'o splašen (halloween), netko ga je nasekirao...razmahao se, objašnjavajući, a ljudi prolaze i gledaju ga k'o aliena, njega tako uvijek gledaju oni koji ga ne poznaju, a koji ga poznaju - da ne maše i galami dok govori, mislili bi da je bolestan.
Zmaja se predvečer namaljala i otišla s curama plašiti ljude (tako opako izgledaju da se boje - same sebe)...ostaje spavati kod kolegice...a Pajo i ja smo sami na Halloween night. Idem tražiti rekvizite po ormaru - crni čipkasti sexi veš i samostojeće čarape (ak' ih moljci nisu pojeli), pa idem plašiti svog zakonitog...
Na kraju - ne dajte se plašiti - plašite vi druge...pozdrav!!!!!!!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

<< Arhiva >>