Evo me nazad , još nisam umrla

20 listopad 2012

evo uhvatila sam sebe da se budim nocu i da ne znam gdje sam . Pocnem histerizirat i cekam da se netko probudi da mi kaze gdje sam . Iako ni po danu vise ne pamtim koji dan, sat, doba ,...Pocela sam se lagano opustat otkad ne pisem sve na papire.
Zadnje sam sanjala ženu , svoju ženu da me uhvatila iza zastora u pozorištu i počela lupati oklagijom po glavi , probudila sam se presrecna jer sam bila sretna sto je opet tu . Poslje toga sam sanjala da je stigla kod mene u Zg i ja sam bila toliko drogirana da ju uopšte nisam skontala. Cijeli dan nakon tog sna sam ja vračala film dali je ona stvarno bila kod mene? Nisam mogla realizirat dali je san ili java . Poslje toga sanjala sam Juditu moju frendicu da ce se ljubiti , tj. da ce ju netko naglo poljubiti i ona ce to prekinuti e sad ovisi o njoj dali ce se to ostvariti . Prvo dali joj se svidjelo jer po izrazu lica bilo je ne ocekivano i zbunjeno . Ako je netko do kraja mjeseca iznenada poljubi sama odlucuje dali ce to potrajati ili ostaje na iznenadnom!

A sto se tice mene nista nova nista nova ... do slusanja , čitanja i pisanja !

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.