evo mene evo mene ...ovdje sam!

01 listopad 2012

Pozdrav ljudi ... evo ovo lito sam uglavno spavala po 3-4 sata i svi koji su spavali u mom krevetu rekli su da ih je strah ...jer skačem ko luda u snu i vićem . Što je žalosno ja se ujutro nicega ne sjećam ... To je sve od poslovnog stresa !
A sad malo selidbe s juga na sjever i onda malo na istok i zapad .... Uglavno idem na zasluženi odmor barem 7 dana ...
Bili smo u Sloveniji na groblju položit cvice, upoznat Bojanine roditelje a posli smo odlipili i zabavili se ja sam nastavila za Zagreb oni su ostali par dana i vratili se za Novi Sad. Sad se opet za 4 dana spremam u Novi Sad i jedva čekam vidjet sve ...malo mi fale.
Da ne mlijem evo jedna meni draga blogerica koja me uveselila svojim tekstom ovo ljeto : http://moja-baba.blogspot.com/

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.