Znam za jedna grad gde si večno mlad

03 svibanj 2012

o da sanjala sam Beograd i ima nešto u tom naslovu .... Tamo sam se osjećala živom!
pleme me prodalo u Beograd da upoznam novog muža , jedinca .
Stigla sam u romsko selo koje izgleda ko Pariz sa svim svojim tornjevima.
Moram da upoznam muža , dočekali su me kao da je slava najbitnija stvar na svetu!
Alkohola tonu ,tako su gostoljubivi . Prilazi mi on i sad je već odrastao čovjek ... Jesi to ti ? Veći si od mene . Da Meri ja sam ! Zašto u Beograd?
Ostavila si me zbog Beograda ! I eto došao sam i ne želim otići!
Ali ti nisi jedinac!
U ovoj zemlji jesam!
hahahahahha ovo ne može bit istina !
Treba ti vremena? da shvatiš kog voliš!
Ne ne treba jer znam da sam volila 2 osobe nju i tebe! Ceo život !
A gdje je ona kad ti treba?
Nema je vec 8 mjeseci
znam zmajice , znam! Bez presinga !
Ne možemo mi nastaviti , mi smo dva različita svijeta ! Nemamo ništa zajedničko!
Imamo oboje volimo zmajeve! Htjeo sam i ja sa 16 stavit zmaja al mi nisi dala pa sam to napravio prije neki dan!
( i skine on maicu i okrene mi leđa!)
Preko cijelih leđa zmaj na tornju stoji raširenih krila , baš onakav kakvog mi je poklonio kad je došo s broda!
To je onaj!
Da to je suvenir koji sam ti donio ja imam jedan jedan imaš ti!
Nemam!
Gdje je?
Dala sam ga , nisam ga htjela gledati da me ne podsjeća na tebe !
ali ti voliš zmajeve?
volila sam ja puno toga pa sam bez svega i svih ostala , to ti je tako u zivotu , ides dajes sve od sebe a zivot te lupi nogom u dupe!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.