Želim vam svima lijepe snove

17 veljača 2012



Sanjala sam da je puhalo jako i da se moja zgrada na Pujankama odlomila točno po petom katu , svi moji ukučani su naravno bili živi jer smo se mi na 5 katu lagano prizemljili dok su zaglavljeni ostali 6--7-8 kat , naslonjeni na drugu zgradu i ako se netko pomakne sve če pasti !
I naravno neki klinac se pomakao ali i pao , ah jedan manje . Ostali su potom ostali stajati čekajuči da ih netko spasi.! Mi smo se iz nekog razloga spakirali i otišli ... Oni na Korčulu a ja u Zagreb , no u Zagrebu me čekala nova saga , dom se srušio baš na mom paviljonu i nema mjesta za mene !
Cogane ne zanima me tvoja je obveza da me smjestiš pa makar kampirala u nekom drugom paviljonu!
I potom sam se probudila , samo se nadam da se nikakav potres neče desit jer se užasavam potresa i nestabilnog tla!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.