ljudi moji podne

09 veljača 2012

I eto i ja sam spavala do podne wooohooo
Nisam Dremeljicu sanjala napokon !
Sanjala sam nju sunce moje malo.
Sjedimo u kaficu i pitam ju koja ti je bolja , ova sa dugom ili ova s kratkom kosom .
Ne vidim ih . gleda mene i smješka se .
Koji plejerski odgovor hahhahahhah
daj da nešto vidim jel te ovo škaklje ?
I zavučem ruku ispod njene maice na donji dio leđa tek toliko da mi jagodice prstiju dotiču njezinu kožu.
Ne škaklje al mi prija .
Pomaknem ruku na kralješke , brojeći prstima svaki u nizu!
Gledajući mladež na vratu uz zilu koja stalno iskace ,.
Rastegne se kao da se tek probudila tek da mi pomakne ruku na drugi bok ,kao spontano.
Staje mišu nema pogleda ovog puta , a ni prozora da se nagneš?
hahahahah Meri prekini
Primjetim ja sve , čak i kad si u kuhinji i dok hodaš od zada ti je maica podignuta stalno i taj dio tu , ruku spustim , u to buljim .
Poljubi me u sred kafica.
Ajmo odavde .
Tu prekoputa nam je najbliže.
Uzme me za ruku , izađemo iz kafića očišćeni snjeg stoji na hrpi kao nekakav nasip,.
Gurne me , i padnem na leđa u tu hrpu .
Tamara daj mi ruku da se dignem, i da mi ruku a potom ju povucem na sebe . i pocnemo se ceriti ko lude drugom rukom zgrabim malo snjega i razmažem joj po licu hahahaha
ne nije stalo na tome zabila je lice u moje i poljubila me kao da se ništa ne događa , okrene glavu i opet se nasmije. ustale smo se iz tog snjega i krenile trčeći . Iza ugla nalazi se hostel . uzele smo sobu , popele na kat i zaključale vrata .
skidajuči sve mokro sa sebe ostajem u gačicama i grudnjaku , okrene se prema meni i veli
Ma šta će ti to , ne treba ti ni to. I skine i to polagano s neme . Oči joj svjetlucaju dok je na meni iako je mrak vidim dobro, Ljubi me sve brže i brže dok me jednom rukom drzi za kosu drugom za bok , migoljeći se tijelom .

Ostale detalje necu pisati trajali su jako dugoooooooooooooooo i meni bi bilo neugodno da ona pročita.

Probudila sam se kad je sve zavrsilo i legla mi na stomak gledajuci me kroz moje sise . I rekla mi je Imaš otvorene oči !

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.