Označi ih crnom

14 listopad 2011

među ruševinama čekamo sanitetsku skrb da se pojavi ali je nema, oko mene u velikom krugu nalaze se polu mrtvi ljudi , kojima naravno treba pomoć ali ja nisam dovoljno osposobljena da ih diram , moj pravilnik je da ih označim za prije dolaska pomoći .
za mene su oni svi označeni crnom bojom , znači da su umrli ili su u toliko kritičnom stanju da će svaki tren umrijeti.Prema kodeksu o sanitetskoj skrbi nesmim ih dirati jer možda postoje ljudi s lakšim ozljedama kojima mogu pomoći .
ali nalazim se toćno u centru .
oko mene nitko se ne miče .

Interpretacija sna:
Neki ljudi i događaji u trenutku kad se probudiš postaju ti manje bitni i počet ćeš ih zaboravljati , nećeš imati dovoljno elana , želje , niti volje da se potrudiš razumjeti ih ili saslušati! A takvi ljudi će te zvati samo kad im nešto zatreba!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.