djevojcica jednom mora odrasti !

29 ožujak 2011

Meri opet si budna?
Da Dimitri , a ti opet dolazis nepozvan!
Da draga ,dok svi imaju razgovor s vragom ti imas sa strigojem!
Previse knjiga citam o strigojima,morojima i dhampirima!
Eto vidis jos ti samo fale alkemicari! (hahahha blago se nasmije)
Zasto nisi vrag kao i kod ostatka svijeta , nego me zbunjujes svojim plavim ocima,blijedim tenom i lijepim ocnjacima!
Meri kako ti je nadimak?
Faith
A ko je Faith?
uboica vampira...
A di je Buffy?
hahhahah ubila sam je usput ,hahhaha zezam se u Estoniji gdje joj je mjesto!
Zar stvarno mislis da joj je mjesto tamo?
Da
Budna sanjas?
Da ti to najbolje znas! Biti mrtav desetljecima i onda se probudis i sve oko tebe je nerealno i komplicirano pa se i dalje zelis osjecat mrtvim zar ne?
Tocno, a sad jeli bila oklada kad si pitala broj?
Ne nije ,hmmm premda znas i sam da bi mogla to i napravit !
Mjenjas ih ko carape !
Nije istina , ne mjenjam nikoga samo se dogodi!
Pa 5 mjeseci ti je trebalo!
Jebiga nesporazum , jednom zovem na kavu ,ako nemoze ,neidem dalje ...tako je u mom svijetu al u njezinom ocito tako nije podeseno i sad nakon 5 mjeseci i to smo pojasnile !
Mislim da izlazis samo zato jer te na nekog podsjeca!
Da istina ,slicnost je velika al fizicka ne psihicka ,bez obzira na godine . Prva je iznad svih ocekivanja , al ova malo je slozenije !
Kod tebe slozeno hahahhahhahah, a da rastavis na faktore !
Dimitri ne jebi me !
Samo kazem dali si spremna zaboravit nekog i izolirat sve , sve sto je izgradeno do sada srusiti i pocet iz pocetka ,premda sad i sama znas kad zakoracis nema nazad , dali si spremna ?
Vjerojatno da kad bi imala garanciju kao za svaki proizvod da se nece pokvariti , ali zaboraviti neke stvari ne , nezivim u proslosti ali drage su mi neke cinjenice, stvari ,osobe , a i ovo jos nije pocelo tako da nenadam se nicemu.
Meri di su oni tvoji snovi nestali?
Hmmmm utopili se na dnu mora di im je i mjesto ,djevojcica jednom mora odrasti !
Da mora ali ti neces nikada! Sjeti se samo, vrati se unazad!
Ne , nema smisla ,bilo proslo !
Hoces da te ja podsjetim?
Ne ,nezelim
Odgovori mi na jedu stvar, prvo sto ti padne na pamet moras reci!
Dobro
Kada si zadnji put bila najsretnija?
Kad me je ona probudila!
Eto dokazao sam ti , neke ljude ne mozes izbit iz glave koliko god se trudila raditi suprotno , mozda nikad neces dobiti reakciju, mozda nikad neces znati sta se ustvari desava, a mozda nikad vise neces toliko nekoga pustiti u svoj zivot , da ti se po mozgu igra ,kao da je kula od karata ,da jedan dan sve je sagradeno a sljedeci puhne bura i sve srusi!
Da mozda nikada necu , ali mozda tebi za inat hocu !
Sto odustati?
Ne suprotno ,ostati na ovome sto imam !
Bojis se da te ne povrijede ?
Ne bojim se suprotnog, dovoljno sam mislila na sebe sve ovo vrijeme, ali sve ovisi o kom se radi !
Nije istina, skripis zubima , ceses se po licu , vidim i sam !
hahhahah Dimitri je poznajes me , cesem se po licu i po kosi kad mi je dosadno ili kad mi se spava , to i ptice na grani znaju!
Onda ti je zivot jako dosadan !
Iskreno da je al dosadniji do mrtve lesine kao sto si ti nemre biti!
Ova lesina te pozdravlja , 7.15 je za 5 minuta zvoni ti bizuterija , ustani i ugasi je jer i sama mrzis tu pismu !
Dimitri sunce je van ,pokrij se !

i da zasvirala je rozga bez mozga jos jedamput, pogledam kroz prozor i vidim oblacno !
Mrzim sve oko sebe ali barem znam sta moram napravit ! A odgovor je NISTA

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.