is that dare or double dare?

01 ožujak 2011

Koliko dugo živimo zajedno?
- pet mjeseci
U tih pet mjeseci ja tebe čitam kao otvorenu knjigu , od prvog dana ,kada sam te vidjela onako ,preplašenu i izgubljenu!
- a jel od prvog kažeš!
Da kad si sretna pjevaš , kad si tužna samo se skupiš u krevet !E znaš šta mi nije jasno ? Tvoja hiperaktivnost jutarnja, to je moja zaključak jer znam šta si provela i preživila al sad cu ja izbacit svoju teoriju o tvojoj jutarnjoj hoperaktivnosti!
Ja mislim da si ti naj sretnija ujutro kad se probudiš i kad nas sve maltretiraš , ...ma nije to maltretiranje više zabavljanje , kad izbacuješ sve svoje pizdarije za doručkom nasmiješ pola kantine koji te slušaju, tad si naj sretnija a i ako mogu zaključit ...najsretnija si zbog toga što si se probudila , što je pred tobom novi dan , nakon svih pizdarija koje slušam dok sanjaš , mislim da je to najljepši tvoj trenutak kad shvatiš da si živa i da jednostavno preživila si još jedan dan!
- da , tad znam ,imaš pravo , koliko god bilo čudno jutro mi je najdraže!

zašto kad slušaš magazin , umireš od smjeha? pogotovo na pjesmu neću se vratiti ? po meni ja bi plakala al ne ti umireš urlajući i pjevajući?
- jednostavno sve što sam zacrtala sve sam i napravila , sve stane u tu pjesmu ! Takav je život , a ja se neću vratiti !

još jedna stvar previše si vezana za roditelje , što mislim i za ljude opčenito , a da stvoriš jednostavno čahuru oko sebe ? da se zatvoriš manje će boljeti , ljepše ceš sanjati? ha?

- možda do neke granice , cijeli život živim u čahuri , a onda na kapaljku izvlače iz mene , nedami se !nekad je bolje tako , al postanem bahata, kao da mi je cije svjet pod nogama i da mi niko ništa ne moze!
do neke granice , sve ide , sve svojim tokom, a to što ti mene čitaš kao otvorenu knjigu , preko muzike, preko verbalnog i fizičkog izražavanja , to je rijetkost, ja sam najsretnija tek onda kad mi pustiš najtužniju pjesmu na ovom svijetu i kad se ujutro probudim! Neigraj se samnom i nepokušaji me shvatiti jer je nemoguće!

is that dare or double dare?

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.