Život s "Idealno Lošom " Cony Blake " 2 .dio

24 studeni 2010

Ostala sam u šoku!
Možda se prepala pištolja ,ma nisam ja ubojica!
Otišla sam kuči razmišljajući ,tko je Cony Blake?
Kako sam dobila premještaj iz postaje sutra mi je prvi radni dan!
Cijelu noć nisam mogla zaspati !

Jutro je već svanulo i dalje neznam u čem sam falila!
Ulazim u postaju i načelnik policije me upoznaje s kolegama!
" Dragi kolege , stigla nam je nova kolegica na specijalnom zadatku .
Upoznajte se s Faith Bennett i uljepšajte joj dan"

Svi su jako pristupačni i srdačni!
I dalje neznam koji je moj zadatak!

"Faith u ured"

oglasilo se moje ime na zvučniku!
Ulazim u ured i dobijem svoj zadatak!

"Ovo je tvoj zadatak"
mali čelavi čovjek s druge strane stola u uniformi urla na mene!
Držeći dlan raširen na kartonu s zadatkom!

"Prije nego dobiješ zadatak radi se o osobi ,iznad svih očekivanja , svoj identitet mjenja kao čarape ! Zato oči širom otvorene! Ova osoba je največi manipulator u svijetu novca, oružja, čak je i pod sumnjom za teroristički napad!
S razlogom si nam poslana u postaju ,jer neželimo da se sve proširi ,a želimo najboljeg čovjeka za to ! A Faith to si ti! Zapamti klinac oči širom otvorene!"

Uzme datoteku i da mi ju u ruke!

" A sad u ured i prouči"

Zatvorim vrata njegovog ureda i prošetam do svog. Sjednem za stol i otvaram datoteku!

Nevjerujem svojim očima ! To je Cony!
Čitajuči dalje njezin podeblji dosje moglo se svašta nači!
Sami niz čudnih karakteristika .Zatim sam došla do stručne psiho analize!
Niti malo bajno!
Ako je to Cony Blake što me nije sredila ? Imala je priliku!
Što je pobjegla?

Vjerojatno je vidila pištolje i zaključila sve!
Tko je Cony Blake?
Za mene samo slučaj nerješen!

Skupljam se i odlazim na njenu staru adresu!
Dolazim do kuče i ugledam njezinu majku!
Sporazumimo se i dobijem svoj odgovor !
Cony je otišla ,nije navela razlog!

Te noći sjedila sam za stolom i razmišljala o njoj!
Dok je plamen svječe tinjao, u mojim očima ona je bila savršena od ,idealno loše kombinacije!
Taj prvi pogled značio je nešto ,nemožeš tek tako nestati!
Možda jesi stručnjak za prepušavanje ali taj osmjeh nikad neću zaboraviti!
Cijelu noć sam budna ostala i proučavala sve o njoj!

Sutradan zvoni poštar!
Pismo!

"Tko si ti ? Sad znam ! To si izostavila ! Obični drot !
Znam da misliš " što me nisi pitata", nisam razmišljala o tome! Sad isto onako kako ti znaš o meni tako i ja znam sve o tebi! Zašto se nisi zakopala ispod tone papira kako je tvoj otac to željeo?
Što si morala priječi taj nivo!
Možda je ovo ipak bolje ! Jer ionako se sve sazna kad tad al ovo je očito najbolje vrijeme!
Želim ti ugodan život !"
Cony Blake

Da sad znamo sve jedna o drugoj ali i dalje si moja lovina!
Marka na pismu pečatirana je u obližnjem gradu!
Spremila sam se i sjela na motor !
Stigla sam u taj grad! Uzimam sobu u hotelu !
Idem prošetati gradom!
Ulazim u mali zabačeni kafić i sjedam za šank !
Ista rečenica kao i uvjek!
"Toći"

Pored mene izlazi iz wc-a osoba sa šiltericom na glavi i trenerkom!
Sjeda do mene gdje je več stajalo piće!
Pogledamo se u oći!
Instantno uhvatimo se za pištolje i shvati ona da je na javnom mjestu!
Uz polu smješak ,odlučim ne vaditi , ništa!

"Cony ruke na šank!"
"ti prva"
u isto vrijeme uhvatimo čašu i nagnemo do kraja!
Zadere se ona
"konobar još jednu na toći"

Smješkajući se jedna drugoj ,nismo znale što reći !
Samo smo se gledale, nitko nije ni obračao pažnju na konobara!
Popijemo drugu turu istovremeno!
"konobar toči"
I odlučim početi pričat!

"hvala na zadnjem pismu!"
"Znala sam da češ zaključiti gdje sam !"
"onda prabo ime ti je?"
"Cony, Cony Blake"
"drago mi je !"
"Mogla si reći da si policajka!"
"i ti si mogla spomeniti da si kriminalka!"

Nasmijemo se istovremeno
"konobar još jednu"

Kako smo pričale runde su samo padale! oči nismo skidale jedna s druge!
Mislim da je čekala isto što i ja !
Da se onesvjesti od doze alkohola!
Več sam podosta i popila!
Dobro još i pričam ako se ovo moje fufljanje u alkoholičnom stanju može nazvati pričanjem!
"Dobro Cony pa otkud si baš ti zapela za mene?"
"ima neš u tebi " i obje prasnemo u smjeh!
"Pa kaj je to tak smješno?"
"Pa ti kad razmišljaš ,podigneš ljevu obrvu!!"

Uzme me za glavu s obje ruke i prstima mi podiže obrvu! Zatim me pogleda u oči i iz blagog osmjeha lice joj se uozbilji!
Naglo me poljubi ,zatim se skupi s stolice i otrči van!
Nisam ni znala Što me snašlo!
Sječam se samo odsjaja u njenim očima i mekih usana!
Okrenem se konobaru i zaderem
"toči"
Popijem još jednu i u hotel četvoronoške!

Sljedeče juto budim se u teškom mamurluku, ustajem iz kreveta i odlazim u svojoj plavoj košulji za spavanje prvom susjedu s ljeva da mi da Coldrex

Onak polu gola ,držeči se za glavu i bulječi u pod kucam na vrata!
Sve što vidim su ženske noge!

"gospođo ,oprostite kaj vas budim imate li Coldrex?"

"O znam kako ti je!"

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.