četvrtak, 27.05.2021.

... obiteljski razgovori....

... nova tehnologija je super stvar...nađem pismu na mobitelu i prebacim da mi svira na TV-u....pojačam zvuk da mogu neometano kuhat....te zaplešem....



...odjednom, neprimjetno ulijeće sin u kuću
- koji ti je kufer...čuje se sve do Prvoboraca ulice (cca 50 m - op.a)
- pa šta onda! Kome smeta nek' ne sluša!
- a što ako susjedi raspale kontru sa cajkama?
- onda ćemo se odselit!


...ova omladina stvarno ništa ne razumije. Gdje im je osjećaj za muziku.... nego, gdje su basovi na TV-u?

- rađe ti meni reci kako nema basova na TV-u?
- kako nema?
- koji ti je ovo pametni TV kad ni basove ne možeš pojačat! Oni upotpunjuju doživljaj, stvaraju osjećaj dubine i zaokružuju snagu izvedbe. Moraš osjetit moćnost....
. (cijela sam se zanijela objašnjavajući mu kako treba slušat muziku). Druga stvar je na koncertima kad ti bubnjevi mlate pluća, a basovi raznose bubrege ....
- ako želiš basove stavi zvučnike
- šta će mi zvučnici kad mi ni ovako ne daš slušat muziku.


....žalim se bratu da sam odgojila amuzikalnog sina... te da moram pronać basove na TV-u

- ne brini....imaš ih
- kako ih imam kad ih nisam čula
- čuli su ih susidi. Kad tako slušaš muziku moraš se odmaknut .....


.... mama se u šoku ubacila u raspravu....

- pa zašto želiš glasnu muziku? Tako se ne ponaša ozbiljna žena. Šta će ljudi reć?

....ne mogu ja to ....odoh doma te sam se odmah požalila sinu

- pitala me mama zašto želim slušat glasno muziku!
- jesi li u šoku od glupog pitanja ili svoje gluposti?
- kakvo je to pitanje? Cili život se suzdržavamo jer nekome to smeta. Rekla je da će mi puknit bubnjići!
- znači u šoku si jer ona ima argument, a ti nemaš


....tko će s ovom dicom ratovat????? Odgojili smo ih u tišini? .... Ipak, moje pametno dite misli na svoju mamu i dolazi sa slušalicama....



....raspalila muziku do daske.....slušalice na ušima....ponese me i zapivam....al glas nikakav... pokušavam pjevat.... vježbat tonove....evo opet sina

- alooo....malo smo se zanjeli?
- ne znam pivat .... glasnice me izdaju... moram ih malo vježbat. Sad će počet koncerti, ne smim se osramotit
- sad su joj dica kriva što su bila dobra, pa se nije morala derat i izgubila je dobar glas? Ovo je čisti mobbing, socijalni inženjering i biološko ratovanje najviše vrste...
- an?


....ova su dica stvarno nemoguća!!!! ...pa s kim ja to živim?




Upgrade.... ovako je izgledalo u Radunici 25.5. 2021 godine iza 17 sati....kad ja ne slušam muziku





- 18:31 - Gukni ako si faca (17) - #

četvrtak, 20.05.2021.

....na zraku....

....u grubo zimsko ljetnji dan, nema ništa bolje nego pokušat pobić od olujnih oblaka koji su zalegli na vrh Mosora!



....i u kamenjaru pokušat pronać tračak sunca među cvićem....



....ali ako dobro pogledaš po napuštenoj kamenoj cesti....možda načas ugledaš iiii..... balote? ...



- balote?
- di su?
- pogledaj...balote!
- stvarno!
- idemo bacit jednu?
- ovo nisu balote za ovaj teren!
- misliš?
- znam!
- koga briga. Strah je vrag, mogli bi izgubit na balote od mene! Evo maknit ću koji kamen za malo pročistit cestu


....hahahaha....trebao bi mi kamion pijeska a ne pomaknit 2-3 kamenčića s ceste.... al bulin već leti zrakom....



.....balota klizi cestom, zapne za kamen....promijeni smijer....al ide...

....

...otišle skoro do Dicma....



...ne možeš ih kontrolirat jer ne znaš kamo su krenule...skakuću....klize cestom....rade piruete preko kamenčića....

- ovaj punat je moj!
- nije!
- ma moj je!
- imam ja i metar




....i tako sam dobila punat.....

....lipo je provest po dana na čistom zraku. Kažu da je to zdravo (a bilo je i zabavno).... ipak... nakon što sam u tjedan dana uspjela smršavit 2 kg, u po dana na čistom zraku dobila sam kilo! (srećom nisam bila cili dan)

....znači li to da čisti zrak deblja?????



- 17:16 - Gukni ako si faca (9) - #

subota, 15.05.2021.

...engleski i ja....

....u svijetu učenja stranih jezika najdraži mi je bio starofrancuski, ali krutost njegova izgovora me "navukla" na francuski koji je ljepši, muzikalniji ... Profesorica starofrancuskog je to tumačila prehrambenim navikama naroda :-) ...ipak, francusko dodvoravanje, umiljavanje, koketiranje, isprazno fraziranje me jako zamaralo. Jednostavno nisam taj tip čovjeka koji u svojoj svakodnevnici upotrijebi 10 fraza da bi rekao jednu riječ. Dok se sve to izgovori ja već ostarila nut

UPOZORENJE: Upozoravaju se komentatori ovog posta da ovo nije rasprava o jezikoslovlju već o mojoj gluposti!


...prije jedno 2 desetljeća počela sam učit engleski. Prvi put u životu! .... trebao mi je engleski za nastavak studija, da ne plaćam prevoditelje... tako sam, položila test na najvišem stupnju s 95 %. Problem je bio, što sam test znala riješit, ali ga nisam znala glasno pročitat. U mojim godinama, nakon što sam desetljećima pred ogledalom uvježbavala izgovor francuskih riječi, moj jezik se jednostavno nije mogao "prelomit"...
Kako nisam došla na usmeni ispit nazvala me profesorica engleskog i rekla da se izvolim pojavit na usmenom...da ja to mogu.... "trebaš pročitat jedan tekst i nakon pola sata ga ispričat i odgovarat na pitanja." Za mene je to bila nemoguća misija!

...upravo u tom trenutku sam držala predavanje o ženskom poduzetništvu.... gledala sam u slajdove na zidu i mislila se kako je hrvatski jezik tako jednostavan, čist i lako razumljiv... jedan slajd je imao od 10 do 20 riječi. Prijateljicu, koja je upravo bila u mom uredu i prevodila nešto za UN, sam zamolila da 4 slajda o prednosti Ženskog poduzetništva s hrvatskog prevede na engleski. Ono što je napisala, nisam mogla pročitat. Nekoliko puta je prepravljala prijevod ....trajalo je to all day long ... konačno se pojavim na ispitu, ponudim im predavanje na engleskom, s hrvatskim slajdovima.... (zabavno je u svemu tome bilo da je moja kćer (tada 7 godina) već na ulazu u školu stranih jezika rekla da nemam pojma i da je došla vidit kako ću past ispit...pa mi je profesorica ponudila tvrdi bombom prije ispita kojeg nisam mogla brzinski prožvakat, već sam ispit polagala s bonbonom u ustima i tako postigla američki izgovor :-P

... pokušavam obnovit to znanje engleskog i u jednom trenutku kažem sinu

- engleski je jako siromašan jezik... u hrvatskom ili francuskom, npr......
....mali ostao u šoku i brže bolje me prekine

- engleski je praktičan! Ako ti je prekompliciran koristi američki....a ako ti je i to previše imaš programerski
- ma ti ne razumiješ šta hoću reć
- jesi li ti ikad odzvala-dozvala centralizator koristeći naredbeni redak u svrhu promjene postavke prilagodnika?
- wtf?
- eto vidiš da je engleski dobar jezik!




....uvik neke pogreške u komunikaciji zujo



- 11:13 - Gukni ako si faca (14) - #

nedjelja, 09.05.2021.

....ljenjivica....

....kad sam prije 3 miseca operirala kolino, nazvao me prijatelj i zabrinuto upitao
- što je bilo koljenu?
- puka je meniskus!
- kako je tebi, ljenjivici, mogao puknit meniskus?

....upitao me čovjek koji trči maratone!....

....meni je to bilo smišno sve do ovog sv. Duje.... normalno, ka i svaka Splićanka, od kolina, nisam otišla na posao.... ujutro sam prošla preko pazara....kupila janjetine za ručak... proljetno povrće ...



....te krenila put Kirigina.... običaj je bio da djedovi unucima kupuju patkice od marcipana.... nemam više djeda, pa sam otišla po mandulat i dance....



... dok sam razmišljala kako račun u slastičarni završava na 38 lp.... zaboli me kuk.... jedva stigla do Đardina.... kao svaka stara žena sjela sam na zidić.... nisam mogla hodat....sin je došao po mene....

- ne boli te kuk nego koljeno!
- ne boli me koljeno, već kuk!
- ako ti ne prođe za 3 dana moraš u doktora! Nego vježbaš li vježbe za koljeno?
- da.... povremeno!
- kako povremeno? Da vidim kako vježbaš?

... pokazujem mu....kad će on
- a sad druga vježba?
- koja druga?
- pa druga!
- ajme...
- ajmo....10 puta na jednu stranu....sad 10 puta na drugu
- jesam!
- opet?
- šta opet
- pa još. Nije prošla ni minuta! Koja si ti ljenjivica! Jedini ljek koji ti triba je onaj protiv ljenosti!


...kaže on i preživi!....

...pa što fali ljenjivcima? vrlo su inteligentni i ne kreću se zbog toga da ne privuču pažnju grabežljivaca....a energiju troše samo da bi prožvakali hranu dok se čvrsto kandžama drže za granu stabla...

....šta im fali?....






- 20:00 - Gukni ako si faca (20) - #

subota, 08.05.2021.

Dvostruki kriteriji

...kroz život su nas učili da razlikujemo dobro i zlo. Ne znam u kojem se trenutku izgubio taj kriterij vrijednosti. Postali smo ratoborni, borimo se za ništa i sukobljavamo zbog ničega! Dok su nekad zlo činili malobrojni, o svemu smo sa zgražanjem čitali u novinama, sad se tek poneko usudi učinit nešto dobro, a rijetko o tome možemo iščitat neko slovo.

Pogledajte samo novine! Kad ih pročitaš znaš manje nego kad si ih počeo čitat. Ako pratiš nekog pojedinačno uvidiš da nema dosljednosti, lako uočiš gdje i kad laže.... novinari koji postavljaju pitanja na koje nitko ne zna odgovor, tad čuješ ono ratoborno: "Vi ne želite reć ni da ni ne?" "Hoćete kazat da ne znate?" ....tjeranje ljudi da lažu da bi smirili situaciju .... izazivanje panike da bi se vidjelo kako dobro rješavaš problema kojih ne bi ni bilo...

....previše je buke oko nas! Galama koja zagušljuje pa ne čujemo ni svoje misli....mozak nam vrišti, želi da ga čujemo, da napravimo pauzu od tih samozadovoljnih glasova koji očekuju da radiš umjesto njih, koji traže svoja prava da prilagodiš sve zakone onome što njima u tom trenutku paše...

...a Zakoni se donose da postave pravila igre, da svi budu ravnopravni, al' u trenutku kad ih se donese nitko, pa čak i oni koji su ih donijeli, ne misli da se baš to na njih odnosi... tako vrijeme ide.... svega je sve više....olujni valovi ljudske ljubomore, bijesa, zloće, nesigurnosti, lijenosti, nezadovoljstva, samodopadnosti .... pjene se svuda oko tebe.... ne možeš više disat! .... ne ostaje mjesta niti da nosom izroniš na čist zrak....da udahneš.... koga briga za tebe...koga briga za ikoga....samo su oni sami sebi važni dok uživaju radeći sve što je zabranjeno zakonima....ljudski, moralnim....

....da se čaša prelila shvatila sam u trenutku kad bi u strahu skočila iz stolice na zvonjavu telefona, kada su mi se ruke počele trest na zuk mobitela ....dok sam gledala kako zvoni i tko me zove....bacila sam ga, svom snagom, preko stola.... ali ne možeš pobjeći. Odmah idu žalbe, prijeti se novinarima... slušaš vrisku "Vi mene sprječavate!... Vi od mene tražite" ...ma ne tražim ja ništa od nikog....samo sam htjela pomoći, dati dobru informaciju....zovi koga hoćeš...možeš i TV ekipu...i tako sam friško frizirana....

...istovremeno taj blaženi Fejs.... sve se čita...nitko ne lajka, al' kibicera posvuda.... napišem ja status "proglašavam dva dana bez mobitela! Ne zovite" ...u roku od 2 minute bio je prvi poziv....drugi nakon manje od 10 min.... eto ih.... jer mora se znat zašto sam 2 dana bez mobitela! ... Što će se dogodit osim što nisam nikome 24 sata na raspolaganju? ...ne može se dogodit da se ne zna što radim dva dana!

... stavila sam slušalice na uši....na najjače.... pustila muziku i šetam se po kući.... nije mi dosadno....moždane vijuge su zaplesale i počele se prisjećat starih melodija iz mladosti.... nakon 2 dana sam se probudila sa suncem u sobi i pjesmom u duši.... spremna sam ili mijenjati svijet ....ili malo promijenit sebe....

....predlažem nove zakone u kojima će pisat: "Zabranjeno se smijat i dobronamjerno smješkat!" "Ne dozvoljava se grljenje" "Nikome se ne smije zahvaljivat!" ....i Ustavni zakon po kojem će postojat zatvorske kazne za one koji kažu "Volim te!" "Hvala!" "Izvini" "Oprosti!" .... takve stvari će od sad bit nedopustive...

....hoće li tad gospoda s početka ove priče mislit da se to ne odnosi na njih pa će se počet ponašat kao ljudi?...

...hoće li nam sv. Duje pomoć? ....



....kraj ovoliko svita oko sebe....najbolje je da ne skidam slušalice s ušiju....


- 19:19 - Gukni ako si faca (15) - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>