četvrtak, 20.05.2021.

....na zraku....

....u grubo zimsko ljetnji dan, nema ništa bolje nego pokušat pobić od olujnih oblaka koji su zalegli na vrh Mosora!



....i u kamenjaru pokušat pronać tračak sunca među cvićem....



....ali ako dobro pogledaš po napuštenoj kamenoj cesti....možda načas ugledaš iiii..... balote? ...



- balote?
- di su?
- pogledaj...balote!
- stvarno!
- idemo bacit jednu?
- ovo nisu balote za ovaj teren!
- misliš?
- znam!
- koga briga. Strah je vrag, mogli bi izgubit na balote od mene! Evo maknit ću koji kamen za malo pročistit cestu


....hahahaha....trebao bi mi kamion pijeska a ne pomaknit 2-3 kamenčića s ceste.... al bulin već leti zrakom....



.....balota klizi cestom, zapne za kamen....promijeni smijer....al ide...

....

...otišle skoro do Dicma....



...ne možeš ih kontrolirat jer ne znaš kamo su krenule...skakuću....klize cestom....rade piruete preko kamenčića....

- ovaj punat je moj!
- nije!
- ma moj je!
- imam ja i metar




....i tako sam dobila punat.....

....lipo je provest po dana na čistom zraku. Kažu da je to zdravo (a bilo je i zabavno).... ipak... nakon što sam u tjedan dana uspjela smršavit 2 kg, u po dana na čistom zraku dobila sam kilo! (srećom nisam bila cili dan)

....znači li to da čisti zrak deblja?????



- 17:16 - Gukni ako si faca (9) - #

<< Arhiva >>