četvrtak, 27.05.2021.

... obiteljski razgovori....

... nova tehnologija je super stvar...nađem pismu na mobitelu i prebacim da mi svira na TV-u....pojačam zvuk da mogu neometano kuhat....te zaplešem....



...odjednom, neprimjetno ulijeće sin u kuću
- koji ti je kufer...čuje se sve do Prvoboraca ulice (cca 50 m - op.a)
- pa šta onda! Kome smeta nek' ne sluša!
- a što ako susjedi raspale kontru sa cajkama?
- onda ćemo se odselit!


...ova omladina stvarno ništa ne razumije. Gdje im je osjećaj za muziku.... nego, gdje su basovi na TV-u?

- rađe ti meni reci kako nema basova na TV-u?
- kako nema?
- koji ti je ovo pametni TV kad ni basove ne možeš pojačat! Oni upotpunjuju doživljaj, stvaraju osjećaj dubine i zaokružuju snagu izvedbe. Moraš osjetit moćnost....
. (cijela sam se zanijela objašnjavajući mu kako treba slušat muziku). Druga stvar je na koncertima kad ti bubnjevi mlate pluća, a basovi raznose bubrege ....
- ako želiš basove stavi zvučnike
- šta će mi zvučnici kad mi ni ovako ne daš slušat muziku.


....žalim se bratu da sam odgojila amuzikalnog sina... te da moram pronać basove na TV-u

- ne brini....imaš ih
- kako ih imam kad ih nisam čula
- čuli su ih susidi. Kad tako slušaš muziku moraš se odmaknut .....


.... mama se u šoku ubacila u raspravu....

- pa zašto želiš glasnu muziku? Tako se ne ponaša ozbiljna žena. Šta će ljudi reć?

....ne mogu ja to ....odoh doma te sam se odmah požalila sinu

- pitala me mama zašto želim slušat glasno muziku!
- jesi li u šoku od glupog pitanja ili svoje gluposti?
- kakvo je to pitanje? Cili život se suzdržavamo jer nekome to smeta. Rekla je da će mi puknit bubnjići!
- znači u šoku si jer ona ima argument, a ti nemaš


....tko će s ovom dicom ratovat????? Odgojili smo ih u tišini? .... Ipak, moje pametno dite misli na svoju mamu i dolazi sa slušalicama....



....raspalila muziku do daske.....slušalice na ušima....ponese me i zapivam....al glas nikakav... pokušavam pjevat.... vježbat tonove....evo opet sina

- alooo....malo smo se zanjeli?
- ne znam pivat .... glasnice me izdaju... moram ih malo vježbat. Sad će počet koncerti, ne smim se osramotit
- sad su joj dica kriva što su bila dobra, pa se nije morala derat i izgubila je dobar glas? Ovo je čisti mobbing, socijalni inženjering i biološko ratovanje najviše vrste...
- an?


....ova su dica stvarno nemoguća!!!! ...pa s kim ja to živim?




Upgrade.... ovako je izgledalo u Radunici 25.5. 2021 godine iza 17 sati....kad ja ne slušam muziku





- 18:31 - Gukni ako si faca (17) - #

<< Arhiva >>