nedjelja, 09.05.2021.

....ljenjivica....

....kad sam prije 3 miseca operirala kolino, nazvao me prijatelj i zabrinuto upitao
- što je bilo koljenu?
- puka je meniskus!
- kako je tebi, ljenjivici, mogao puknit meniskus?

....upitao me čovjek koji trči maratone!....

....meni je to bilo smišno sve do ovog sv. Duje.... normalno, ka i svaka Splićanka, od kolina, nisam otišla na posao.... ujutro sam prošla preko pazara....kupila janjetine za ručak... proljetno povrće ...



....te krenila put Kirigina.... običaj je bio da djedovi unucima kupuju patkice od marcipana.... nemam više djeda, pa sam otišla po mandulat i dance....



... dok sam razmišljala kako račun u slastičarni završava na 38 lp.... zaboli me kuk.... jedva stigla do Đardina.... kao svaka stara žena sjela sam na zidić.... nisam mogla hodat....sin je došao po mene....

- ne boli te kuk nego koljeno!
- ne boli me koljeno, već kuk!
- ako ti ne prođe za 3 dana moraš u doktora! Nego vježbaš li vježbe za koljeno?
- da.... povremeno!
- kako povremeno? Da vidim kako vježbaš?

... pokazujem mu....kad će on
- a sad druga vježba?
- koja druga?
- pa druga!
- ajme...
- ajmo....10 puta na jednu stranu....sad 10 puta na drugu
- jesam!
- opet?
- šta opet
- pa još. Nije prošla ni minuta! Koja si ti ljenjivica! Jedini ljek koji ti triba je onaj protiv ljenosti!


...kaže on i preživi!....

...pa što fali ljenjivcima? vrlo su inteligentni i ne kreću se zbog toga da ne privuču pažnju grabežljivaca....a energiju troše samo da bi prožvakali hranu dok se čvrsto kandžama drže za granu stabla...

....šta im fali?....






- 20:00 - Gukni ako si faca (20) - #

<< Arhiva >>