POCEPANI DZEP

08.05.2006., ponedjeljak

Ponedeljak

coolKakav weekend... stršne su se stvari dešavale.eek

Pošto je Ministarstvo prosvete i sporta (zvaničan naziv) Republike Srbije odlučilo da nama studentima udeli po koju crkavicu, koja nam je još u februaru trebala biti data, ortaci su odlučili da izađu u grad. I kako to već ide, malo truckanja u troli i na trgu sam, nalaženje i kreće opijanje...

Negde posle četvrtog crnog velikog piva osetiš da lice počinje da ti trni i nabacuješ onaj široki osmeh... Živeli!party Tek, kad smo već dobro bili zagrejani, moj drug Milan u pokušaju da mi objasni nešto, levom rukom udara moju čašu piva i... u sledećem momentu izgledam kao da sam se upišao u gaće. Malerbang... Šta da se radi.

Stara šema beogradskih studenata glasi ovako - ako želiš da se dobro provedeš, napi se negde pre provoda! Jeftinije je i ostaje ti kinta za sutra. Elem, pošto se naša odiseja u kafiću "Optimist" "uspešno" završila, rešili smo da promenimo lokaciju. Gde sad? Pravac "Anderground" kaže neko - po inerciji svi idemo, tamo je uvek bilo cool, pa što ne bi i sad? Ulazak, sve ok, kreće đuskanje uz neki dobar haus, jedno, dva, tri piva... i nema više kinte! headbang Šta sad?

Negde otprilike u to vreme kreće veliko iznenađenje za sve nas - Jelena Karleuša počinje da zavija sa zvučnika i masa ljudi počinje da pravi lom... Ja gledam i ne mogu da verujem...lud U momentu sam se otreznio. Palimo odavde, jebeš "Anderground", jebeš sve, odoh kući da pustim "Wild horses", da se smirim malo...

A napolju kiša... headbangheadbang Jesam li pomenuo da nije bilo više para? Kako ćemo kući? I pojavljuje se naš spas - čista sreća nas je pogledala - u masi ljudi koja čeka bus na trgu naletimo na druga. On nam je dao 400 kinti i tako smo ja i Aljoša otišli kući, a Milan, Saša i Nikola su se već nekako snašli...

I to nije kraj, ne, ne, pa tek sam se raspisao, kako sad da završim? Onako polu-pokisao i polumrtav stižem kući, palim TV i gledam Finiks-LA Lejkers... u roku od 2 minuta padam u sanyes.. Niti sam se presvuko, niti sam se pokrio nečim, ništa!lud

Oko 12 sutra se budim... Grlo me ubija i imam temperaturu. A taman sam se bio izlečio, koliko toliko.

Nedelja je cela prošla u druženju sa čajem od hibiskusa... party
- 23:09 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

Ko je Dzep?

Džep obično kaže...