23

utorak

studeni

2021

malo bojeg blablanja...kome milo kome ne :)

Društvo je ponovno podijeljeno.

Trenutno su zaboravili na ustaše i partizane, disibio devedesetprve i četrdesetpete, jesi li lijevi ili desni.
1. Danas se raspravlja o jesi li cijepljen ili necijepljen.
Prisjelo mi je kad sam neki dan naletila na gadnu raspravu u jednoj od grupa na pitanje:
"da vam zatreba, biste li primili krv od cijepljene ili necijepljene osobe".
dno dna!
to mi je na razini pitanja "bi li primio krv od crnca ili bijelca da ti zatreba transfuzija".
ne slažem se sa odlukama koje donosi stožer, jer smatram da nisu doslijedni, "love se" i "okreću kako vjetar puše", ali treba uzeti u obzir pravni temelj odluka koje isti donosi (ne sadržaj). naše je da poštujemo nešto što je doneseno na temelju propisa RH.
nadalje, prosvjedi su legitiman čin. također, pri takvim aktivnostima treba se pridržavati propisa i provoditi ih na predviđeni način- ne ugrožavajući nikoga.

2. nadalje, predsjednik Vlade i Republike ponašaju se ko dva đaka u drugom "be" koji se međusobno tužakaju svađaju riječnikom koji apsolutno nije primjeren niti godinama gospode a pogotovo funkcijama koje obavljaju.
Oboje su k'o dvije uvrijeđene frajle i "on je meni rekao ovo, on je meni rekao ono". ne stajem na stranu niti jednog niti drugog jer takvim ponašanjem ne zaslužuju podršku.

3. već točno 21 dan vodim bitku sa svojom (sad već) bivšom liječnicom opće medicine. Nakon što sam dobila akutnu crijevnu virozu i meku stolicu (da ne koristim onu drugu riječ), gospođa me "liječila" sa "pij vode na žlicu!, ne ideš na nikakve pretrage takva. Nakon 7 dana godišnjeg odmora (jer mi ne da bolovanje), pozlilo mi je zbog teške dehidracije i završila sam na hitnoj i 6 (šest) doza infuzije.
odmah po opravku našla sam novog liječnika opće medicine, ovjerila papire u hzzo-u, i od tad kreće moja muka. Bivša liječnica naprosto odbija poslati moj digitalni zdravstveni karton novom liječniku. Hvala bogu na pravnom obrazovanju, i odmah nakon ovoga idem pisati prijavu protiv bivše liječnice zbog uskraćivanja mogućnosti zdravstvene zaštite koju svaki mjesec plaćam. Naime, trenutno sam u neobranom grožđu, novi liječnik ne može bez kartona otvoriti bolovanje (hvala bog u 9 godina staža ga nikad nisam koristila). Drugi problem je to što koristim lijekove zbog izvađene štitnjače i tablete koje su supstitucijski hormoni mi život znače.

4. malo vezano na prvo. donijele su se mjere... na poljudu je bilo 30+ tisuća ljudi (i ja jedan od njih). nebo se otvorilo, kiša je padala nemilice, na ulasku kontrola covid potvrda na parove razbroje (od nas 6- kovid potrda je iskontrolirana samo meni :) ) natiskani u redu za ulaz, distanca je nepoznat pojam, na stadionu (a pogotovo nakon gola) čovjek do čovjeka, svi se grle, revu, skaču i plešu :)

5. grad Zagreb, čiji sam stanovnik i porezni/prirezni obveznik.
podržavam ukidanje mjere, ali pod uvjetom da omogućite svoj djeci smještaj u vrtiće. Majke odgojitelji su uglavnom žene koje su radno spsobne, i ne vidim razlog zašto novac ne bi zarađivale kao sve ostale majke koje svoju djecu šalju u vrtić. I meni bi bilo ljepše biti doma sa obitelji i za to primati "pinku" koja je veća nego nečija plaća, ali ne ide... mene je odgojio vrtić, i mislim da mi ništa nije nedostajalo.

zaključak cijele priče: divide et impera.

Lijepi pozdrav

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.