23

četvrtak

rujan

2021

more je more ili je voda? :)

Ponukana raspravom koja se odvija zbog posjete Gordon Ramsay-a i njegovom rečenicom kojom je more nazvao "voda", odlučila sam i ja napisati par svojih "pametnih" na tu temu.
Prije nego me popljuju žitelji primorskih županija kojima je more more, jer "voda je za piće", želim reći da ja, kao kontinentalka, imam gadan problem jer po mojem mišnjenju more je voda... Slana voda- ali voda... pa nije kamen brate mili...

Svi moji primorski prijatelji ne prihvaćaju to, i to je vječita debata između nas.
Ne govorim ja "idem u vodu" zato da uvrijedim nekoga, nego nama kontinentalcima je jednostavno to- VODA. :)

Ne budi lijena, išla ja guglat malo...
Pa kaže ovako:
"Morska voda u prosjeku predstavlja mješavinu od 96.5% čiste vode (H2O) te 3.5% drugih sastojaka, kao što su soli, otopljeni plinovi, organske supstance te neotopljene čestice. "

Kemijska formula vode je H2O.

-dakle voda

Smatram da će ova tema zauvijek ostati borba jedne i druge strane.
To je isto kao da zagrepčanci naljute kad netko kaže da planinari po Sljemenu. Sljeme je samo vrh planine Medvednice! Dakle trebalo bi se na sve njih naljutit i reć :"Ne planinariš po Sljemenu, nego po Medvednici".

Bilo kako bilo, ja ću i dalje ići "u vodu" jer je sunce jako upeklo, ma koliko se moji prijatelji pjenili na to.

Bitnije od svega treba biti kako ćemo očuvati to naše blago i za generacije koje dolaze iza nas <3

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.