KICK THE CHAIR RIGHT DOWN UNDER ME LEAVE ME HANGING ALONE IN MISERY



(napisano u utorak)

Pošto sam bez inspiracije, ka i obično, a red je da napišen post,

Evo mene… opet objavljujen sa računalstva… napisan je sinoć, tj. danas (pošto su prošle dvi)… a stvarno ne znam o čemu pisati… da vam pišem o uobičajenim sranjima – neću, ja mislin da je toga bilo dosta meni i vama! Dosta i previše!... pa ću vam zato pisati neke nesuvisle gluposti… znači – opet uobičajeno (sorry ljudovi)
… u mom ˝životu˝ ništa nova… ono uobičajeno bittersweet stanje…

e da – upoznala sam azy, tako da je ona prva blogerica koja čita (i komentira)ova moja sranja, a da me poznaje! Prošli tjedan na računalstvu je moja najbolja prijateljica napisala u google svoj nadimak i otvorilo joj se nekoliko linkova, a među njima i ovoga bloga, fuck, pristravila san se da ovo nađe i ne daj bože, kojim slučajem ovo pročita – aj o-kej, ali morate priznati da zadnji postovi i nisu toliko morbidni za razliku od onih prijašnjih, ali to je sad nepovezano s onim o čemu sam namjeravala pisati… da – azy! Malo smo se dopisivale i dogovorile smo kavu pošto san jučer imala zadnje dvi ure slobodne. našle smo se isprid knjižnice i išle, ofkorz, u pivnicu (di su još bile i pidoche i ekipica iz razreda koja me tila doslovce odvući sa sobom, ali da im se iskupim danas smo svi skupa išli na piće). Baš mi je drago šta smo se upoznale, a ona rekla da san joj poznata iz viđenja jer skuži svaku him torbu (a kad smo već kod toga, ide u pulu na 69 okica [smrch,(evo slušan sister of charity i lijen suze(nije, nije), buuuuuuuuuuuuuu :…………………..(((((((((( i ja bi!!!!!!!!!!!!!!!!!!! – ali ofkorz - neću], i još ima propusnicu za backstage (!!!!!!!!), rekla san joj da mi užica autogram(i užicah je cd jer ja neman sve njihovo) i nek se izgušta i za mene, hehe – btw očekujem iscrpan izvještaj, makar u komentaru)… cura je stvarno super! (i da napomenem, ima prejeben ankh)… pričale smo o svačemu, ispalo je da poznamo dosta istih osoba i imamo sličan ukus za glazbu, uglavnom nismo pristale mliti, vrime je tako brzo prošlo da san skoro zakasnila na bus (mda, di bi se to meni dogodilo)…

…i sve divno-krasno dok mene u busu nije uvatila neka melankolija i bilo je večeras svakakvih sranja (ali ovaj put not by my fault), ali rekla san da neću o tome, pa neću (iako bi se najradije izlajala, no kad malo bolje pogledaš i neman o čemu – sve je u glavi), a zapravo nije niti vridno spomena… ali sad san o-kej ; )
(a sad mislin da je stvarno više vrime da iden leći…)
Pozdraf svima…

(za kraj jedna kjut pjesmica)





Lovex - Guardian Angel

Through the darkness and broken glass,
I'll come for you, if you only ask,
And there I'll stand,
Just for you.

Million miles between our lives,
Can't keep us apart from our grieving hearts,
Sealed with love,
God speed my darling.

For your name,
I'm calling,
For our love,
I'm falling
on my knees.

And if you cry,
I'll hold your head up high,
I'll be there by your side,
I will be your guardian angel. (x2)

In the garden of lonely love,
I'll wait for you, 'till the time will come,
When I see your smile,
Just for me.

Love and loss embrace the pain,
You can't hide your tears in the rain,
I'll be there,
Just wait my darling.

For your name,
I'm calling,
For our love,
I'm falling
on my knees.

And if you cry,
I'll hold your head up high,
I'll be there by your side,
I will be your guardian angel. (x2)

I will do the things that I can to light your life and see your smile,
and it brakes my heart in two..

'Til I see you smile,
Just for me,
'Til I hear your breath,
Calm and free,
And until you sleep,
I won't let you grieve.

And if you cry,
I'll hold your head up high,
I'll be there by your side,
I will be your guardian angel. (x2)

I will do the things that I can to light your life and see your smile,
and it brakes my heart in two..




Ok – dvi


Image Hosted by ImageShack.us


The 69 Eyes - Lazarus Heart lyric

Everytime you need me.
I'll be there for you.
Showing out no mercy 'til the fire's been burning thru.
Sailing down all the evening.
Until the river ends.
Just a calm before the storm.
On the sea of love my friend.

Maybe I just can't help.
The way I should or will.
Maybe I just can't no more resurrect my heart.
Just like before.

I wish I could remember.
The first moment and day.
To live it again all over.
Never let it go, never slip away.
Should I just forget now?
How does it feel like then?
What if I never had the chance to be in love again?

Maybe I just can't help.
The way I should or will.
Maybe I just can't go on,
when all your love is gone.
Maybe I just can't help.
The way I should or will.
Maybe I just can't no more resurrect my heart.
Just like one thousand times before.

Image Hosted by ImageShack.us




(napisano danas)

Evo sad ja lipo objavljujem post i komentiram okolo, a sutra njemački ispravljan test i pita me, inače padan, pišen test iz opp-a, pita me hrvatski, vjerojatno moran ispravljati matematiku, e da - pišen još i engleski, možda me pita povijest i moran časnoj doniti sastav od 3-4 stranice… ne moran niti napominjati kako njemački ne kužin 2 % jer ga mrzin mrzin mrzin - puj puj puj, fuck pa neznam niti o čemu se radi… ma sve je inače divno i krasno, taman za prosvirati mozak…… pa-pa od moje malenkosti! See ya!


07.06.2007. | 15:57 | 10 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....



ne trudite se, ne odgovaram na komentare "dobar ti je blog, dođi do mog" ako post nije pročitan i dostojno komentiran /kritiziran/ pohvaljen (itd, itd)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


sorry ljudovi ali mi se ne da stavljati linkove, ali ako vas čitam i komentiram onda mi nešto značite,
ok :)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic