hepi


evo ljudi na brzinu u tri ujutro pišem post pa mi nemojte zamiriti ako bude svašta pisano (gramatičke greške, buncanja i sl.) vidila sam da ste se malo zabrinuli za mene nakon prethodnoga posta... nema razloga, samo sam to tribala izbaciti iz sebe, sad se stanje popravlja (napredujem, hehe). ma preafektivno reagiram, puno se smijem, puno plačen, puno SVE! uvik iz krajnosti u krajnost... jednostavno sam takva (i to me često uvali u probleme, ali neću baš sada o pet o tim glupostima, da budem imala barem jedan hepi post)...i moram se pohvaliti da san uspila ispraviti matematiku - to je vrlo važan događaj u mome životu! prva pozitivna nakon petog miseca prošle godine...
nisam crtala ima dva miseca ali evo odlučila sam uploadati neke svoje starije škrabotine (e ovaj post bi se tek triba zvati galerija užasa - kad znat ćete zašto, hehe)

my gothic girl (ima 1000000 grešaka - oko, nos, bla, bla...ma shit)
Image Hosted by ImageShack.us


the creature (jedino šta je nastalo samo iz moje mašte, bez ikakvoga predloška i ideje po kojoj sam crtala)
Image Hosted by ImageShack.us


the skull (moja prva škrabotina koja je ličila na nešto - ajmo reć)
Image Hosted by ImageShack.us


i za kraj...
angel
ali prikladniji naziv bi bia Blacken The Angel...
Image Hosted by ImageShack.us



big
bloody
kisssssssssssssssssssssss


30.03.2007. | 02:41 | 10 Komentara | Printaj | * |

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.


< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (2)
Ožujak 2009 (3)
Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Listopad 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (3)
Travanj 2007 (3)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (4)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



....Komentari: Yes/No....



ne trudite se, ne odgovaram na komentare "dobar ti je blog, dođi do mog" ako post nije pročitan i dostojno komentiran /kritiziran/ pohvaljen (itd, itd)

Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


Linkovi


sorry ljudovi ali mi se ne da stavljati linkove, ali ako vas čitam i komentiram onda mi nešto značite,
ok :)
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr




Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic