Linkovi







www.zondraart.blogspot.com
kompas....
kompas...neka ostaje otvoren da mozes pronaci put.....
kaleidoskop-okrenut prema svijetlu neka prelijeva sve boje i oblike ...
kutija...neka cuva na svome dnu jake rijeci i znacenja......
aparat...neka napravi slike koje nitko nece vidjeti.....
ararita...neka sacuva tajne i pouci onom drugom svijetu
citati...pjesme...filmovi...slike...neka sacuvaju onu savrsenu kariku koja je nedostajala


..............tako se grade sjecanja....na dlanu punom malih polumjeseca....ne odlazim....





























kraljica majka

08.04.2013., ponedjeljak

Blow Me (One Last Kiss)

Ma u biti opce je krivo sto sam tu....ali moj ventil ne izdrzava....prezivio je Antheu....prezivio je Nea...prezivio je prije davno i gore stvari.......i kidalo se i lomilo u meni....i krhotine gubile i nikad sastavile....i fizicke masnice i sve te boli nisu u rangu gusenja u sebi samoj ovog trena.
cudna je stvar da te najvise povrijeti tvoja odluka i ti sam , i ono sto je zacrtano i znas da ce biti tako....
prosla sam i prvi dio ....prosla sam i Zlarin...o da Zlarin je prekretnica u mome zivotu, nikad dozivljena....iza toga sam prosla jos jedan rastanak....ali ovo sto sam kao znala da ce doci.....nisam spremno docekala.
naime uvijek se nadas da ces se imat kamo i kome vratiti ponekad ili da ce netko ponekad se vratiti .....da ce skloniste biti sigurno.
Svi imamo pravo na snove ...moj zadnji sam je bio Irska.....zelene daljine, vjetar i sum u usima, moj zadnji san je bila knjiga ispod drveta na livati...zadimljena pivnica i tamno pivo.....kamena kuca....zvuk okretanja pedala....moj zadnji san je bio ponekad se vracati u ruke...moj san je bio cekati da se vrati....moj san je bio povremeno se umiriti.....moj zadnji san je bio ukrasti osmjeh i lupanje srca ....neki duboki uzdah i bljesak srece...........moj zadnji san je bio ................o Boze ne znam sto mi je bio san, sto je bila java, ne znam kako sam zivjela sama sebe ranjavajuci i uzivajuci u snu, ne znam zasto mi taj san toliko fali....mozda zato jer sam potajno lagala sebe da sam spremna na san a u biti sam podsvjesno zeljela javu.......
moj san je bio ....imati san
moj san je bio osmjeh i ruke

moj san je bila Irska
moj san je bio sanjati san
moj san je bio ne buditi se iz sna
.................................................I dobvsi case na poklon od podanika- divne case od kristala, najlijepse na svijetu, kralj Aleksandar ih pocne razbijati jednu po jednu....gledase ga svi u cudu i pitase - zasto???
zato jer cu se vremenom toliko vezati za njih, da kad se pocnu razbijati jedna po jedna moje ce srce pucati od boli i tuge....i tako ih razbije sve......


- da sam se barem razbila prvi puta, onako zauvijek...jer...boze razbio se moj san na hiljadu komada par puta,i opet ces mi dati nesto vrijedno sto ce me ubiti-osjecam u sebi da dolazi i sprema se ta strast,ljubav i bol , dusa je umorna od gorcine a dah jedva ulazi u moje grudi,,,,i suze koje peku kao najgori plamen- trebala sam odplakati davno..da sam barem ostala razbivena i hladna od prije da mogu udahnuti zrak i otvoriti oci da zivim javu.......da me barem samo dotaknu u prolazu one oci boje Dunava koje sanjam cijeli zivot i zastanu uz mene, pored mene.....i onda me kako to biva slome....ali da im barem jednom pogledam u dubinu tog plavetnila

zivjela sam san...imala sam san.....koji se razbio, i ne mogu ga sastaviti....porezani su dlanovi i usne.....trazim krhotine u moru bola i panika me hvata jer ih ne mogu sve sastaviti

da barem nisam sanjala i imala san
sa dam barem zivjela javu

da barem nemam taj strah da cu prozivjeti san ociju boje Dunava i razbiti se

- 15:03 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< travanj, 2013 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2014 (1)
Svibanj 2013 (3)
Travanj 2013 (1)
Prosinac 2012 (1)
Listopad 2012 (1)
Rujan 2012 (1)
Kolovoz 2012 (1)
Srpanj 2012 (1)
Srpanj 2011 (1)
Svibanj 2011 (1)
Travanj 2011 (2)
Ožujak 2011 (1)
Veljača 2011 (1)
Studeni 2010 (1)
Listopad 2010 (2)
Rujan 2010 (4)
Kolovoz 2010 (2)
Srpanj 2010 (1)
Lipanj 2010 (2)
Svibanj 2010 (4)
Travanj 2010 (2)
Ožujak 2010 (2)
Veljača 2010 (5)
Prosinac 2009 (5)
Studeni 2009 (10)
Listopad 2009 (1)
Rujan 2009 (2)
Svibanj 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (5)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga




I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I've watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser Gate. All those moments will be lost in time, like tears in the rain. Time to die.






http://s158.photobucket.com/albums/t108/jassie0/zelja/


I'll See It Through